کد خبر : 1184
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 11:43

لحظه شماری می‌کنیم برای استقبال …/ تشییع روز شنبه ۱۷ مرداد ماه در فلاورجان

لحظه شماری می‌کنیم برای استقبال …/ تشییع روز شنبه ۱۷ مرداد ماه در فلاورجان

لحظه شماری می‌کنیم برای استقبال …/ تشییعشهدای غواص و خط شکن  روز شنبه ۱۷ مرداد ماه درشهرستان  فلاورجان برنامه تشیع شهدای غواص و گمنام در استان اصفهان از امروز تا شب شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) در استان اصفهان اعلام شد. تشییع شهدای غواص و خط شکن اصفهانی از امروز در آران و بیدگل آغاز

لحظه شماری می‌کنیم برای استقبال …/ تشییعشهدای غواص و خط شکن  روز شنبه ۱۷ مرداد ماه درشهرستان  فلاورجان

برنامه تشیع شهدای غواص و گمنام در استان اصفهان از امروز تا شب شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام) در استان اصفهان اعلام شد.

تشییع شهدای غواص و خط شکن اصفهانی از امروز در آران و بیدگل آغاز و روز چهارشنبه در کاشان، پنج‌شنبه در گلپایگان، خوانسار و داران، جمعه در تیران، نجف‌آباد و درچه برگزار می‌شود.

هم‌چنین روز شنبه ۱۷ مرداد ماه پیکرمطهر شهدای اصفهانی در فلاورجان،  فولادشهر، مبارکه و لنجان، روز یک‌شنبه ۱۸ مرداد در بهارستان،  دولت‌آباد  و شاهین‌شهر و صبح روز ۱۹ مرداد ماه پیکر مطهر شهدای غواص و خط شکن در اصفهان تشییع می‌شود.

برنامه تشیع شهدا در شهر اصفهان با حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه ۱۹ مرداد از چهارراه شکر شکن شروع و از مسیر خیابان احمد‌آباد- خیابان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار می‌شود و بعد از نماز مغرب و عشا نیز مراسمی در گلستان شهدا برگزار می‌شود.

همچنین از حضور نورانی پیکر پاک و مقدس شهدا در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج شهر اصفهان در شب شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) استفاده خواهد شد.

به گزارش تسنیم، ۲۸ اردیبهشت امسال بود که خبری مبنی بر کشف پیکر ۱۷۵ شهید غواص و خط شکن با دستان بسته منتشر شد و در واقع پیکر ۱۷۵ شهید از مجموع ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده که در آخرین مرحله تبادل شهدا از مرز شلمچه وارد کشور شدند، جمعی از غواصان و خط شکنان شهید عملیات کربلای ۴ بودند.

براساس اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر این شهدا غواصان و خط‌شکنانی مربوط به ۴ یگان ۲۵ کربلا، ۴۱ ثارالله(ع)، ۱۴ امام حسین(ع) و ۷ ولی‌عصر(عج) بودند که همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) در استان‌های خوزستان، مازندران، اصفهان، گلستان و کرمان تشییع می‌شود.

از میان این شهدای گرانقدر ۵۰ شهید متعلق به اصفهان بوده که تا کنون هویت ۱۱ شهید شناسائی و به خانواده‌های این عزیزان اطلاع داده  شده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc