کد خبر : 1078
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 تیر 1394 - 13:14

همایش دهیاران و شوراهای شهرستان فلاورجان

همایش دهیاران و شوراهای شهرستان فلاورجان

همایش دهیاران و شوراهای شهرستان فلاورجان به گزارش فالنا به نقل از  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عیسی بهمنی در همایش دهیاران و شوراهای شهرستان که به مناسبت گرامی‌داشت سالروز تأسیس دهیاری‌ها در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران باید رسالت دهیاری را در بین مردم بازگو کرده و

همایش دهیاران و شوراهای شهرستان فلاورجان

به گزارش فالنا به نقل از  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عیسی بهمنی در همایش دهیاران و شوراهای شهرستان که به مناسبت گرامی‌داشت سالروز تأسیس دهیاری‌ها در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران باید رسالت دهیاری را در بین مردم بازگو کرده و خود را به عنوان مدیر ارشد روستا به آنان معرفی کنند تا بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

وی افزود: ما باید در راستای تقویت این باور که دهیاران، نیروهایی از بطن مردم، نماینده مردم و پیگیر امور آنها در ارتباط با دولت هستند، تلاش کرده و گام‌های مؤثری برداریم.

وی همکاری دهیاران با شوراها را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: شوراها نماینده مطلق و مستقیم مردم هستند و دهیاران باید تحت نظر آنها امور اجرایی روستاها را در دست گرفته و در مدار قانون حرکت کنند.

فرماندار فلاورجان نیز در این همایش با اشاره به ظرفیت مؤثر شوراها و دهیاران، گفت: از این ظرفیت می‌توان به عنوان نمایندگان مردم و رابطان نظام با مردم در اولین رده حاکمیتی کشور استفاده کرد.

اصغر هدایت با اذعان بر نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: اگر در مورد این نامگذاری «همدلی و همزبانی» اندکی بیندیشیم و آن را در حیطه وظایف و مسئولیت‌های خود اجرایی کنیم، بسیاری از مشکلات کشور مرتفع شده و اگر نگاهی به شرایط برخی کشورهای همسایه بیندازیم نیز به این مهم پی خواهیم برد.

وی به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه کشور ما به ویژه مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان فلاورجان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال بار دیگر همدردی خود را با کشورهای مظلوم منطقه و انزجار و تنفر خود را از اسرائیل غاصب، آمریکا و حامیان جنایتکار آنان اعلام خواهند کرد.

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه امروزه جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است، اظهار کرد: در شرایط کنونی همدلی بین مردم و مسئولان افزایش ضریب قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: همدلی و همزبانی مردم با مسئولان امروزه سبب شده تا سربازان شجاع عرصه دیپلماسی کشورمان در میدان بزرگ هسته‌ای از حق مردم دفاع کنند و این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هدایت به حساسیت و سرنوشت‌ساز بودن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری اشاره و تأکید کرد: همه باید نسبت به این دو انتخابات حساس باشند چرا که دشمنان درصدد برنامه‌ریزی و طراحی توطئه‌های جدیدی در این زمینه‌اند.

وی با اذعان به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «انتخابات، شاخص و علم نظام مقدس جمهوری اسلامی است»، خاطر نشان کرد: هرچه حضور مردم در دو انتخابات پیش‌رو پررنگ‌تر باشد، آینده نظام تأمین می‌شود.

فرماندار فلاورجان با تأکید بر اهمیت سلامت فضای قبل از انتخابات افزود: شوراها و دهیاران نباید وارد مسائل سیاسی و حاشیه‌ای شده، بلکه با محوریت قانون باید به روند پیشرفت و نظم انتخابات کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی ما صیانت از آراء مردم است، یادآور شد: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب «رأی مردم حق‌الناس است» و ما نباید دین خود را به دنیای دیگران بفروشیم.

هدایت به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون اقدامات کارشناسی خوبی در این راستا در شهرستان صورت گرفته و شوراها و دهیاران نیز باید از این مباحث جهت پیگیری امور شورای پاک در روستای خود استفاده کنند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc