کد خبر : 1079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 تیر 1394 - 13:18

دعوت فرماندار فلاورجان از مردم شهرستان فلاورجان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت فرماندار فلاورجان از مردم شهرستان فلاورجان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان طی پیامی، از اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و روزه دار شهرستان فلاورجان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، همراه و همصدا با دیگر ملل آزاده و حقطلب جهان، دعوت کرد.متن این پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالیروز قدس،

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان طی پیامی، از اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و روزه دار شهرستان فلاورجان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، همراه و همصدا با دیگر ملل آزاده و حقطلب جهان، دعوت کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
روز قدس، روز رهایی قبله اول مسلمین جهان در پیش است و مسلماً صدای ملت‌های مظلوم جهان علیه جنایات اسرائیل غاصب در این روز به اوج خود خواهد رسید. چرا که صهیونیستهای غاصب باید بدانند ملت های مسلمان و بویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق پایمالشده ملت فلسطین حمایت کرده و اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.
رژیم غاصب صهیونیستی ،بنیان سست خود را با کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، سست تر  کرده و در این میان، مدعیان پوشالی حقوق بشر با سکوت خود کارنامه ننگین خود را در نزد افکار عمومی جهان سیاهتر از گذشته کرده و نشان داده اند که حقوق بشر ابزاریست برای مقابله با ملت های آزادی خواه دنیا و نه برای دفاع از ملت های مظلوم جهان. لذا حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می سازد و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر (ره) بیشتر پی می برد.
بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، مسئله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه استکبار و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن بعنوان مسئله ای منطقه ای ، عربی و یا ملی ،دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و به عنوان دغدغه ای جهانی، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی قدس شریف است.
لذا، با توجه به حوادث و رخدادهای اخیر بلاد اسلامی در مقایسه با سالهای گذشته، ضمن تأکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال، از اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و روزه دار شهرستان فلاورجان دعوت به عمل می آید تا ،همراه و همصدا با دیگر ملل آزاده و حق طلب جهان با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و دیگر بلاد اسلامی، تنفر و انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و حامیان غربی آنها اعلام بدارند.
                                        اصغر هدایت
                                فرماندار شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc