کد خبر : 10862
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آذر 1394 - 22:08

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان: مخالفت با طلاق تازه داماد را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:مخالفت با طلاق تازه داماد را به کام مرگ کشاند رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: تازه دامادی در شهرستان فلاورجان به دلیل مخالفت با طلاق توسط همسرش با شلیک دو گلوله به قتل رسید. به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از خبرگزاری مهر سرهنگ ستار خسروی  با اشاره به کسب

1697050
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:مخالفت با طلاق تازه داماد را به کام مرگ کشاند
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: تازه دامادی در شهرستان فلاورجان به دلیل مخالفت با طلاق توسط همسرش با شلیک دو گلوله به قتل رسید.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل از خبرگزاری مهر سرهنگ ستار خسروی  با اشاره به کسب اطلاع از حضور خانمی ۲۰ ساله در یکی از هتل‌های اصفهان که به مدت یک هفته و به دلیل نامعلومی در این هتل سکونت داشته و به نظر می‌رسید که جرمی را مرتکب شده باشد، اظهار داشت: پس از کسب این خبر اداره مرتبط با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان با هماهنگی مقامات قضایی ورود پیدا کرده و در تاریخ ۱۵ آذرماه سال جاری نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.
وی با بیان اینکه در بازجویی‌های اولیه مشخص شد که این متهم نسبت به قتل همسرش اقدام کرده است، افزود: این قتل در تاریخ نهم آذر اتفاق افتاده و متهم پس از ارتکاب قتل از خانه متواری شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه قاتل و مقتول کمتر از دو ماه گذشته زندگی مشترک خود را در شهر زازران از توابع شهرستان فلاورجان آغاز کرده بودند، افزود: در ابتدای زندگی مشترک خانم متوجه اعتیاد همسرش می‌شود که پس از اطلاع از این موضوع و ایجاد اختلافات عمیق خانوادگی به مراجع قضایی مراجعه کرده و درخواست طلاق می‌کند.
وی ادامه داد: به دنبال تقاضای طلاق این خانم، همسر و خانواده همسرش و همچنین خانواده خود خانم با این تقاضا مخالفت کرده و از وی می‌خواهند از تقاضای خود صرف نظر کند.
سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه این تازه عروس پس از مخالفت‌های صورت گرفته تصمیم به قتل همسرش می‌گیرد، ادامه داد: بر این اساس از فردی در یکی از استان‌های هم‌جوار درخواست تهیه اسلحه و فشنگ می‌کند که در نهایت موفق می‌شود یک اسلحه کمری و سه عدد فشنگ را تهیه و نیت خود را اجرایی کند.
وی با بیان اینکه قاتل در ساعت سه بامداد نهم آذر و در حالی که همسرش به پشت خوابیده بوده دو عدد گلوله را به پشت سر وی شلیک می‌کند، اضافه کرد: قاتل ساعت شش صبح همان روز از خانه متواری شده و پس از تحویل اسلحه به صاحبش در استان همجوار به اصفهان برگشته و در یکی از هتل‌ها اقامت می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه پس از بازجویی از قاتل ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان به محل ارتکاب جرم مراجعه کرده و جسد فاسد شده را پس از یک هفته کشف کردند، افزود: در حال حاضر این جسد به پزشکی قانونی انتقال و قاتل نیز به همراه پرونده به دادسرای اصفهان فرستاده شده است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc