کد خبر : 1090
تاریخ انتشار : جمعه 19 تیر 1394 - 16:22

عباس مرادی شهردار اسبق کلیشاد و سودرجان به عنوان شهردار جدید فولادشهر معرفی گردید.

عباس مرادی شهردار اسبق کلیشاد و سودرجان به عنوان شهردار جدید فولادشهر معرفی گردید.

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان عباس مرادی که در دو سال گذشته شهردار کلیشاد و سودرجان بوده به عنوان شهردار جدید فولادشهر معرفی گردید. طی مراسمی با حضور محمدرضا کمالی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مسؤولان اجرایی شهرستان لنجان و فلاورجان ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان عباس مرادی که در دو سال گذشته شهردار کلیشاد و سودرجان بوده به عنوان شهردار جدید فولادشهر معرفی گردید.

طی مراسمی با حضور محمدرضا کمالی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مسؤولان اجرایی شهرستان لنجان و فلاورجان ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و آحاد مردم ، عباس مرادی به عنوان شهردار فولادشهر معرفی شد.

حسن عباسی رییس شورای اسلامی فولادشهر در آیین تکریم و معارفه شهردار فولادشهر سربلندی مسئولان را در میزان خدمت و انجام وظیفه به خدمت‌رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: مسئولیت‌ها ماندگار نیستند و باید در هر جایگاهی که هستیم بتوانیم به درستی به وظایف خود عمل کنیم، چرا که سربلندی یک مدیر در میزان خدمت و انجام وظیفه نمود پیدا می‌کند و این مسئله برای یک مسئول ماندگار است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر با قبول استعفای حسین امیری کار خود را برای انتخاب شهردار آغاز کرد که در آغاز این فرآیند ۱۰ نفر به عنوان کاندیدا انتخاب شدند و با در نظر گرفتن تحصیلات و سوابق اجرایی این افراد مورد بررسی قرار گرفتند و در مرحله دوم از بین پنج کاندیدای مورد نظر و تایید شده دو نفر را انتخاب و مورد ارزیابی نهایی قرار داد.

عباسی اضافه نمود: دو کاندیدای مورد نظر برای ارائه برنامه و مصاحبه در جلسه علنی شورا دعوت و پس از ارائه برنامه و اهداف خویش رای گیری و در مرحله نهایی عباس مرادی با نه رای به عنوان شهردار فولادشهر انتخاب شد.

رییس شورای اسلامی فولادشهر در ادامه افزود: عباس مرادی از نیروهای با انگیزه، کارآمد و با سابقه مدیریت شهری هستند که فعالیت کاری خویش را از شهرداریهای مختلف شروع نموده و امیدوار هستیم با همت و رأی قاطع اعضای شورا شاهد موفقیت های بیشتری در آینده باشیم و در دو سال باقیمانده شورای شهر، آرامش، همدلی، وحدت و تلاش برای خدمت به مردم را به ارمغان آورد.

وی تصریح نمود: با توجه به اینکه یکی از رویکردهای دوره چهارم شورای شهر مباحث توسعه شهر در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی است، امیدواریم با یک مدیریت جهادی و نگاهی نو از سوی شهردار جدید این موضوع محقق گردد و رضای خدا و مطالبات مردم حاصل شود تا در دو سال باقیمانده شورای دوره چهارم کارنامه ای درخشان و ماندگار و شایسته با مدیریت توانمند عباس مرادی از خود به جای بگذارد.

عباسی اضافه نمود: شهردار جدید با ادامه روند خدمات قبل تکمیل پروژه های نیمه تمام، جاری بودن خدمات شهرداری با رفع نواقص شاهد باشیم ضمن اینکه با توجه به شرایط و وضعیت مالی شهرداری، مدیریت درآمد و مدیریت هزینه را سرلوحه برنامه کاری خویش قرار دهند.

وی با تشکر از خدمات حسین امیری، بیان کرد: شهردار سابق فولادشهر طی مدت تصدی خود در پست شهرداری با تعامل و همکاری خوب خود با شورای اسلامی و شهرداری تلاش‌های زیادی برای پیشرفت و توسعه این شهر کردند و امیدواریم این همدلی و همکاری بین شورا و شهردار جدید نیز ادامه داشته باشد.

حسن عباسی رییس شورای اسلامی فولادشهر در پایان از تلاش حسین ایزدی که در این شرایط و برهه سرپرستی شهرداری فولادشهر را پذیرفتند و در این مدت دلسوزانه مدیریت و تلاش کردند و همچنین از پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری که با سرپرستی همکاری و هماهنگی لازم را داشتند تقدیر و تشکر می نماییم.

سید محسن سجاد فرماندار شهرستان لنجان که دیگر سخنران این مراسم بود ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۴ تیرماه به عنوان «روز شهرداری و دهیاری» ، یکی از خدمات ارزنده حسین امیری را ساخت کلانتری ۱۹ مسکن مهر دانست و اضافه کرد: برقراری امنیت در مسکن مهر فولادشهر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها مسئولان و نیازهای این پروژه عظیمیه حساب می‌آمد که با همکاری شهردار سابق فولادشهر ۱۱ تیر ماه کلانتری ۱۹ مسکن مهر فولادشهر در راستای تامین امنیت و رضایت‌مندی مردم در این مکان افتتاح شد.

حسین امیری شهردار سابق فولادشهر و شهردار جدید شاهین شهر در ارائه گزارش عملکرد خود در مدت تصدی در شهرداری فولادشهر، اظهار کرد: زمانی که تصدی شهرداری فولادشهر به من واگذار شد، بودجه شهرداری ۲۶ میلیارد تومان بود و امروز که این سمت به شخصی دیگر واگذار می‌شود، بودجه ۵۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اجرایی شدن ۱۳۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی طی ۱۹ ماه گذشته ، پروژه تصفیه پساب فاضلاب را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در شهرداری فولادشهر دانست و عنوان کرد: بازسازی و تکمیل پردیس سینما فرهنگ شهر با دارا بودن دو سالن به ظرفیت ۴۶۰ نفر و یک سالن سینمای پنج‌بعدی، نگارخانه، لابی و سوئیت با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال با هدف گسترش فعالیت‌های هنری و فرهنگی در سطح شهر به بهره‌برداری رسید که امروز رضایت‌مندی مردم را به همراه دارد.

محمدرضا کمالی که دیگر سخنران این مراسم بود با اشاره به نامگذاری‌های سه سال گذشته توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: سیاست‌های استانداری اصفهان بر اساس سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب برنامه‌ریزی و استوار است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به آموزش شهروندی و توجه به ساختار پرسنل شهرداری بیان کرد: عمران شهری، مالی و اقتصادی نیز یکی از سیاست‌های ابلاغی به حساب می‌آید
که تدوین نخستین برنامه پنج ساله فولادشهر با عنوان «فولادشهر در مسیر توسعه » کمک فراوانی به شهرداری می‌کند که باید توسط شهردار جدید نیز مورد بررسی قرار گیرد.

کمالی با اشاره به اهمیت ایجاد درآمدهای پایدار توسط شهرداری‌ها متذکر شد: شهرداری فولادشهر در تفریغ بودجه سال ۹۲ توانسته از میزان درآمدی کسب شده ۷۰ درصد از خودکوششی و ۳۰ درصد آن در قالب ارزش‌افزوده و آلایندگی را به دست آورد که این امر مدیریت صحیح و قانونمند را در این شهرداری نشان می‌دهد.

شایان ذکر است عباس مرادی که در دو سال گذشته شهردار کلیشاد و سودرجان بوده به عنوان شهردار جدید فولادشهر معرفی گردید.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc