کد خبر : 10949
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 8:31

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان اعلام کرد؛ بکارگیری مدیران مدارس در تمام امور به دلیل کمبود نیروی انسانی

  به گزارش نیوز فلاورجان علی اکبر کمالی در مراسم اردوی پیش آهنگان یاور مربی پیشتاز که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: بکارگیری بسیاری از مدیران در امور خدماتی مدارس شهرستان، مشکلاتی را برای این قشر از افراد بوجود آورده است. وی افزود: این موضوع باعث شده است که مدیران

 DSC00043

به گزارش نیوز فلاورجان علی اکبر کمالی در مراسم اردوی پیش آهنگان یاور مربی پیشتاز که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: بکارگیری بسیاری از مدیران در امور خدماتی مدارس شهرستان، مشکلاتی را برای این قشر از افراد بوجود آورده است.
وی افزود: این موضوع باعث شده است که مدیران ما هم پیگیر امور تدارکاتی مدرسه و هم عهده‌دار تدریس در کلاس درس باشند و در نهایت مسئول انجام خدماتی آمورشگاه ها نیز باشند.
کمالی تصریح کرد: انجام این فعالیت، آنها را از انجام تکالیف اصلی مدیران که راهبری و کیفیت بخشی امور آموزشی و پرورشی است، بازداشته است که پیشنهاد می‌شود با تفویض اختیارات بیشتر امورات این قسمت به مناطق و استان ها مشکلات کاهش پیدا کند.
وی اعلام کرد: این شهرستان دارای ۴۲ هزار دانش آموز و ۴ هزار معلم شاغل و بازنشسته و ۳۰۰ باب آموزشگاه است که با توجه به تراکم جمعیتی بالا پس از شهرستان‌های کرج و خمینی شهر، به عنوان سومین رتبه در کشور را از نظر جمعیتی مطرح است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ادامه داد: از جمله نقاط مثبت دیگر این شهرستان، مهاجرپذیر بودن به دلیل نزدیکی آن به کلانشهر اصفهان است.
وی ادامه داد: با وجود پذیرا بودن ۴۲۰۰ نفر دانش آموز اتباع کشورهای خارجی و قدمت بالای آموزش و پرورش این شهرستان، متاسفانه با کمبود شدید فضاهای آموزشی استاندارد روبرو هستیم.
کمالی اضافه کرد: فضاهای موجود آموزشی غالبا به دلیل قدمت بالا یا افت سطح آب های زیرزمینی در جرگه مدارس غیر استاندارد و تخریبی قرار گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: امیدواریم با درایت وزیر آموزش و پرورش، روزبه روز شاهد عظمت و شکوفایی دستگاه آموزش و پرورش کشور و همچنین جبران برنامه‌ها و تصمیم‌های نابجای مسئولان در سال‌های گذشته باشیم.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان با اشاره به تعدادی از این تصمیمات گرفته شده گفت: متاسفانه امروز مجبور به بکارگیری نیروهای در دوره‌های غیرتخصصی و یا در پست‌های غیر مرتبط هستیم که این امر باعث کاهش نیروها در بعضی از مقاطع تحصیلی شده است.
وی ادامه داد: برای مثال بکارگیری نیروهای پیش دبستانی در سال جاری که قریب به اتفاق خواهران جذب شدند، استمرار آن در آینده مشکلاتی را در توزیع نیروهای انسانی در پی خواهد داشت.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان عنوان کرد: ۷۰ درصد مدارس شهرستان نیازمند بازسازی هستند چرا که بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد آنها تخریبی اعلام شده‌اند.
ی بیان کرد: اجرای ناوگان حمل و نقل درون مدرسه‌ای از جمله نیازهای آموزش و پرورش شهرستان است چرا که این امر به تجمیع مدارس و صرفه جویی در نیروی انسانی و فضاهای آموزشی و همچنین جلب رضایت همکاران کمک می کند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc