کد خبر : 11018
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 21:14

عملیات احداث پارک محله ای افجد در شهر کلیشادوسودرجان (محله افجد) درحال اجرا می باشد.

عملیات احداث پارک  محله ای  افجد در شهر کلیشادوسودرجان (محله افجد) درحال اجرا می باشد به گرارش نیوز فلاورجان مهندس علی ساعدی با بیان این مطلب افزود: : از جمله برنامه هایی که می توان در راستای شاداب سازی روحیه شهروندان انجام داد ، ایجاد پارک های محله ای است که  زمینه های مساعد و

طراحی مسکن مهر_2-Modelعملیات احداث پارک  محله ای  افجد در شهر کلیشادوسودرجان (محله افجد) درحال اجرا می باشد

به گرارش نیوز فلاورجان مهندس علی ساعدی با بیان این مطلب افزود: : از جمله برنامه هایی که می توان در راستای شاداب سازی روحیه شهروندان انجام داد ، ایجاد پارک های محله ای است که  زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده های محله افجد را  فراهم می کند .
وی گفت : استفاده از فضاهای باز شهری جهت ایجاد اماکن تفریحی برای گذران اوقات فراغت در محلات از ضروریات توسعه پایدار محله ای است ، در این محله نیاز است زیرساخت های ورزشی و فرهنگی در قالب پارکهای محله ای جهت گذران اوقات فراغت ایجاد گردد .
وی تصریح کرد : پروژه احداث پارک محله ای افجد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۸۱۰ متر مربع در محدوده مسکن مهر افجد آغاز شد.
مهندس ساعدی شهردار گفت : فضای سبز مناسب، مبلمان پارکی شامل : نیمکت ، وسایل بازی  ،ابنما، مجموعه های  ورزشی ،پینگ پونگ – شطرنج – زمین بازی کودکان از جمله امکاناتی است که در ساخت این پارک محله ای به اجرا در خواهد امد.
مهندس ساعدی شهردار در پایان گفت : وجود این فضاها در محلات در راستای شادابی و نشاط محله ای نقش اصلی داشته و می توان به عنوان یکی از شاخص های توسعه ای در راستای توسعه پایدار مدنظر قرار گیرد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc