کد خبر : 1110
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 3:50

امیر حسین اکبری ملی پوش ساحلی اهل شهرستان فلاورجان برای تیم ایران گل زد

امیر حسین اکبری ملی پوش ساحلی اهل شهرستان  فلاورجان برای تیم ایران گل زد

امیر حسین اکبری ملی پوش ساحلی اهل شهرستان  فلاورجان برای تیم ایران گل زد   در نخستین دیدار از روز ششم و پایانی مرحله گروهی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ – پرتغال، عصر امروز سه‌شنبه تیم‌های ایران و پرتغال برابر هم به میدان رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر

امیر حسین اکبری ملی پوش ساحلی اهل شهرستان  فلاورجان برای تیم ایران گل زد

 

در نخستین دیدار از روز ششم و پایانی مرحله گروهی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ – پرتغال، عصر امروز سه‌شنبه تیم‌های ایران و پرتغال برابر هم به میدان رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ تیم ایران به پایان رسید.

در این مسابقه امیرحسین اکبری (دقیقه یک)، محمد احمدزاده (۱۴) و فاروق درا (۱۵) برای تیم ایران گل زدند و گومز (۱۸) و ویلا (۲۱) گل‌های تیم مکزیک را به ثمر رساندند. ضمن اینکه آدرین گونزالس به خاطر خطای شدیدی که در دقیقه ۲ روی پیمان حسینی انجام داد، از زمین اخراج شد.

شاگردان مارکو اوکتاویو که با ترکیب سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، مصطفی کیانی، علی نادری بازی را شروع کردند، با این پیروزی ۶ امتیازی شدند و رده دوم خود در گروه C را حفظ کردند اما مکزیک با سومین شکست متوالی، وداع تلخی با این رقابتها داشت.

البته صعود ایران به مرحله بعدی این رقابتها به دیدار برزیل با اسپانیا که ساعت ۲۱ امشب برگزار می‌شود، بستگی دارد. اگر آن مسابقه با برتری برزیل در جریان مسابقه یا ضربات پنالتی همراه شود، برزیل به عنوان صدرنشین و ایران به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی جام می‌رسد. برتری اسپانیا در ضربات پنالتی هم باعث صعود ایران به عنوان تیم دوم گروه خواهد شد.

اما اگر اسپانیا با نتایج یک بر صفر، ۲ بر یک، ۳ بر ۲ و ۴ بر ۳ برزیل را شکست دهد، با توجه به اینکه تیم‌های ایران، برزیل و اسپانیا ۶ امتیازی می‌شوند، بدون در نظر گرفتن نتایج این تیم‌ها با مکزیک، عمکرد این سه تیم در بازی رودررو مورد نظر قرار می‌گیرد؛ در اینصورت ایران با توجه به برد بهتر در بازی‌های رودرو، صدرنشین می‌شود. برتری اسپانیا با ۲ گل باعث حذف برزیل می‌شود و اسپانیا به عنوان تیم نخست و ایران به عنوان تیم دوم، به مرحله بعد صعود می‌کند. درصورت برتری پرگل اسپانیا با اختلاف یک گل مقابل برزیل، بطور مثال ۶ بر ۵، ۷ بر ۶ و …، ایران از گردونه مسابقات حذف می‌شد.

تیم فوتبال ساحلی ایران بازی را خیلی خوب آغاز کردند، خیلی زود توسط امیرحسین اکبری به گل رسیدند. کمتر از یک دقیقه بعد از این گل، داور گونزالس بازیکن مکزیک را به خاطر خطای شدید روی پیمان حسینی از زمین اخراج کرد. تیم مکزیک به خاطر این اخراج، ۲ دقیقه با ۴ بازیکن به بازی ادامه داد اما شاگردان اوکتاویو نه تنها از این لحظات بلکه از دقایق باقیمانده در این نیمه به خوبی استفاده نکردند. در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر ایران به پایان برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، ایران در فاصله یک دقیقه توسط محمد احمدزاده و فاروق درا اختلاف خود را با حریفش به ۳ گل رساند اما مکزیکی‌ها در دقایق ۱۸ و ۲۱ دوبار دروازه ساحلی‌بازان کشورمان را باز کردند تا اختلاف دو تیم به یک گل برسد. تلاش‌های بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی این نیمه هم نتیجه نداد تا نیمه دوم بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برسد.

در نیمه سوم شاگردان اوکتاویو بارها می‌توانستند دروازه مکزیک را باز کنند اما اشتباه در نواختن ضربات آخر و از دست دادن توپ‌های شروع مجدد مانع از افزایش تعداد گل‌های ایران شد، هرچند یکبار ضربه قیچی برگردان احمدزاده به تیر دروازه مکزیک برخورد کرد. درخشش پیمان حسینی در این نیمه، بارها مانع از بازشدن دروازه ایران شد تا در نهایت ساحلی بازان کشورمان در این مسابقه به پیروزی ۳ بر ۲ دست یابند.

مرحله گروهی هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ – پرتغال امشب سه‌شنبه با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
گروه C: 
* برزیل – اسپانیا، ساعت ۲۱، ورزشگاه پرایا دابایا

گروه D:
* روسیه – تاهیتی، ساعت ۱۸، ورزشگاه پرایا دابایا
* پاراگوئه – ماداگاسکار، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا

پیش از این تیم‌های پرتغال، ژاپن، ایتالیا، سوئیس، روسیه و تاهیتی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ – پرتغال، قطعی شده و از بین تیم‌های برزیل، ایران و اسپانیا دو تیم دیگر جواز حضور در این مرحله از جام را کسب می‌کنند

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc