کد خبر : 11120
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 14:15

پیام شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت هفته وحدت

پیام شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت هفته وحدت پیام مهندس ساعدی شهردار به مناسبت هفته وحدت به گزارش نیوز فلاورجان متن پیام به شرح زیر است هفته وحدت، یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله است.هفته وحدت یعنی اینکه مسلمانان همه با هم برادرند. پیام گران سنگ هفته وحدت این است که با دست

ali saeediپیام شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت هفته وحدت
پیام مهندس ساعدی شهردار به مناسبت هفته وحدت
به گزارش نیوز فلاورجان متن پیام به شرح زیر است
هفته وحدت، یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله است.هفته وحدت یعنی اینکه مسلمانان همه با هم برادرند. پیام گران سنگ هفته وحدت این است که با دست اتّحاد و ذهن هوشیار، در سایه سار دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنیِ بیگانگان بگیریم. با پیروی از قرآن و سنت و سیره رسول اکرم صلی الله علیه و آله ، وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم ،در راه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم و جز در مقابل خدا و رسولش برای کسی سر خَم نکنیم.
محمد صلی‌الله علیه و آله مظهر عدالت، امانت، اخلاق و لطف الهی، نجات‌دهنده انسان از ضلالت و گمراهی و پیام آور صلح، دوستی و برادری می‌باشد. وجودش سراسر رحمت و برکت برای همه مردمان و محل تلاقی همه مسلمانان با مذاهب، اقوام و نژادهای گوناگون می‌باشد.
اینجانب خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری بر تمامی مسلمین تبریک و تهنیت باد.
از خداوند منان عزت،‌سربلندی و رستگاری امت اسلامی را مسئلت دارم .
علی ساعدی
شهردار کلیشادوسودرجان
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc