کد خبر : 11254
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 14:48

پیام تبریک شهردار فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت ، میلاد فرخنده پیامبر اکرم و میلاد امام جعفر صادق

پیام تبریک  شهردار فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت ، میلاد فرخنده پیامبر اکرم و میلاد امام جعفر صادق محمد صلی‌الله علیه و آله مظهر عدالت، امانت، اخلاق و لطف الهی، نجات‌دهنده انسان از ضلالت و گمراهی و پیام آور صلح، دوستی و برادری می‌باشد. وجودش سراسر رحمت و برکت و وحدت برای همه مردمان

BOL303پیام تبریک  شهردار فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت ، میلاد فرخنده پیامبر اکرم و میلاد امام جعفر صادق

محمد صلی‌الله علیه و آله مظهر عدالت، امانت، اخلاق و لطف الهی، نجات‌دهنده انسان از ضلالت و گمراهی و پیام آور صلح، دوستی و برادری می‌باشد. وجودش سراسر رحمت و برکت و وحدت برای همه مردمان و محل تلاقی همه مسلمانان با مذاهب، اقوام و نژادهای گوناگون می‌باشد.
با کمال خرسندی آغاز هفته وحدت و زادروز خجسته رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) ، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری بر تمامی مسلمین تبریک و تهنیت باد.
امروز پاسخ به ندای پیامبر رحمت مبنی بر تحکیم و تقویت برادری، همدلی و صمیمیت میان امت اسلام مهمترین مسئولیت‌های نخبگان و رهبران جهان اسلام می‌باشد. ندای ملکوتی «اطیعوالله و رسوله ولا تنازعوا فتشغلو و تذهب ریحکم» (انفال ۴۶) و یا «واعتصموا بحبل‌الله جمیعا ولا تفرقوا» (آل عمران ۱۰۳) که رد هر گونه اختلاف و تفرقه میان امت محمد صلی‌الله علیه و آله و دستور به تحکیم صمیمیت، همدلی و برادری است، جان‌ها و دل‌های مشتاق هر مسلمانی را می‌نوازد.
                                      امیر احمد زند آور
                                       شهردار شهر فلاورجان

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc