کد خبر : 11258
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 14:56

نماینده مردم فلاورجان :رد صلاحیت‌ شده‌ها با ثبت‌نام مجدد بدنبال هجمه علیه شورای نگهبان هستند

نماینده مردم فلاورجان :رد صلاحیت‌ شده‌ها با ثبت‌نام مجدد بدنبال هجمه علیه شورای نگهبان هستند حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات سال ۸۸ و مشکلات زیادی که به وجود آمد، اظهار کرد: کلید انتخابات سال ۸۸ از چند ماه قبل از برگزاری انتخابات

84458_origنماینده مردم فلاورجان :رد صلاحیت‌ شده‌ها با ثبت‌نام مجدد بدنبال هجمه علیه شورای نگهبان هستند

حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات سال ۸۸ و مشکلات زیادی که به وجود آمد، اظهار کرد: کلید انتخابات سال ۸۸ از چند ماه قبل از برگزاری انتخابات زده شد و مباحثی همچون دقت در انتخابات، عدم  تقلب و صیانت از آرای مردم مطرح شد که حجم بیان این مباحث با نزدیک‌تر شدن به انتخابات بیشتر می‌شد.

وی افزود: نکته‌ای که قابل‌توجه این است که انتخابات سال ۸۸ اولین انتخابات و کسانی در روند انتخابات اشکال می‌گرفتند که خودشان بارها از این انتخابات نتیجه گرفته بودند و آن زمان خدشه‌ای به انتخابات وارد نمی‌کردند و به مقام رئیس‌جمهوری یا نمایندگی مجلس رسیده بودند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باوجود باقی ماندن حدود پنج ساعت به پایان انتخابات، فردی اعلام پیروزی کرد و این موضوع نشان از سناریویی برنامه‌ریزی‌ شده بود که برای آن جلساتی در خارج از کشور برگزار شده بود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به این‌که گروهی از نمایندگان نامزدهای انتخابات سال ۸۸ برای بررسی روند انتخابات گرد هم آمدند، تأکید کرد: افرادی که در آن گروه بودند اکنون از مسئولان مهم کشور هستند و چندین بار اعلام کردند که تقلبی در انتخابات انجام نگرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: اتفاقات سال ۸۸ هزینه‌های سنگینی را برای کشور به وجود آورد و هدف افرادی که به وجود آورنده فتنه بودند، براندازی نظام و از بین بردن ریشه‌های محکم نظام همچون ولایت‌فقیه بود و دیدیم که در جریان این اتفاقات، به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری چه توهین‌هایی شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ضمن اشاره به اینکه ریشه نظام اسلامیت آن است و در فتنه به دنبال از بین بردن اسلامیت نظام بودند، تصریح کرد: اسلام و ایمان مردم که باعث پیروزی انقلاب شده بود، هدف آماج تیرهای فعالین فتنه بود و شعار « نه شرقی، نه غربی، جمهوری ایرانی» نشان از قبول نداشتن اسلام دارد.

حجت‌الاسلام موسوی مطرح کرد: مقام معظم رهبری در آن دوران گفتند که فتنه بزرگ‌تری در راه است، به همین دلیل مسئولین نظام و گروه‌های سیاسی که ادعای همراهی با امام را دارند، باید بیدار باشند؛ افرادی حرف‌هایی را می‌زنند که انتظار گفتن آن حرف‌ها از این افراد نیست و برای مثال موضوع شورای رهبری را بیان می‌کنند که درست نیست.

وی ضمن اشاره به حماسه خودجوش مردم بصیر ایران در روز ۹ دی ۸۸، خاطرنشان کرد: مردم بیدار و هوشیار با حرکتی خودجوش پایه‌های این نظام را مستحکم کردند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی زدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامزدهایی که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: برخی از مسئولان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و می‌گویند، حزبی خاص دسته‌جمعی در انتخابات ثبت‌نام کنند و خانم‌ها حضور پررنگی در ثبت‌نام داشته باشند؛ که هفته گذشته در طول ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حجم زیاد نامزدها غیرقابل ‌تصور بود.

 حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: برنامه‌ریزی کسانی که در فتنه بودند و یا از آن دفاع کردند این است که مجلسی بدتر از مجلس ششم را ایجاد نمایند اما ملت ایران بصیرت دارند و آگاه هستند و به کسانی رأی خواهند داد که خدمتگزار کشور و نظام باشند نه به دنبال ضربه زدن به‌ نظام باشند.

وی تصریح کرد: افرادی در هفته گذشته برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که چندین بار رد صلاحیت شدند اما آن‌ها به دنبال این هستند تا شورای نگهبان حجم زیادی از نامزدها را رد صلاحیت کند تا هجمه‌ای سنگین علیه نظام و شورای نگهبان به راه بیندازند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: شورای نگهبان قطعاً افرادی را که در فتنه فعال بودند، رد صلاحیت خواهد کرد و مردم بصیر ایران نیز در هفتم اسفندماه جوابی کوبنده به بدخواهان نظام خواهند داد.

منبع :فارس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc