کد خبر : 11395
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 - 17:59

امام جمعه فلاورجان: شورای نگهبان با قاطعیت صلاحیت‌ کاندیداها را بررسی کند

امام جمعه فلاورجان: شورای نگهبان با قاطعیت صلاحیت‌ کاندیداها را بررسی کند امام جمعه فلاورجان گفت: برای رسیدن به مجلس تراز انقلاب اسلامی، شورای نگهبان با قاطعیت و دقت صلاحیت‌ها را بررسی کند و مردم از همین الان کاندیداها را رصد و اصلح را انتخاب کنند.  حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه

13930505000402_PhotoA

امام جمعه فلاورجان:

شورای نگهبان با قاطعیت صلاحیت‌ کاندیداها را بررسی کند

امام جمعه فلاورجان گفت: برای رسیدن به مجلس تراز انقلاب اسلامی، شورای نگهبان با قاطعیت و دقت صلاحیت‌ها را بررسی کند و مردم از همین الان کاندیداها را رصد و اصلح را انتخاب کنند.

 حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر درباره اهمیت شرکت در نماز جمعه گفت: هرگاه هفتاد مرد در نماز جمعه شرکت کنند همانند یا برتر از هفتاد همراه موسی خواهند بود که همراه با ایشان به دیدار با پروردگارشان رفتند.

وی با بیان اینکه در هفته سوادآموزی قرار داریم و امروز نیز روز سوادآموزی و ترویج نماز است، ادامه داد: معضلات بی‌سوادی بسیار است که یکی از آن بی‌خبر بودن از اوضاع‌ و احوال است و حتی اینکه انسان از وظایف دینی خود بی‌خبر باشد.

امام‌ جمعه فلاورجان در آستانه سال نو میلادی، از شهدای مسیحی که جان خود را در راه از دفاع میهن اسلامی از دست دادند، یاد کرد و افزود: در میان اقلیت مذهبی مسیحیت ارامنه، بیش‌ترین تعداد شهید را دارند و در ادیان مختلف کشته‌شدن برای میهن و در راه دین ارزش دارد و باعث بالا رفتن منزلت اشخاص می‌شود.

قدوسی یادآور شد: ۱۳ دی‌ ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام راحل به رهبر شوروی سابق در سال ۶۷ شمسی است، در این نامه حضرت امام (ره) پیش‌بینی تحولات اساسی جهان را مطرح و با قاطعیت اعلام می‌کنند که کمونیسم از بین خواهد رفت به دلیل اینکه برای پاسخگویی خیلی ضعیف است.

وی در ادامه مناسبت‌های هفته افزود: ۱۶ دی‌ ماه سالروز شهدای مظلوم هویزه در سال ۵۹ و شهدای دانشجو است، ۱۰۰ نفر از دانشجویان پیرو خط امام با پیشگامی شهید سید حسین علم‌الهدی در این حادثه به واسطه خیانت بنی‌صدر به شهادت رسیدند.

امام‌ جمعه فلاورجان با بیان اینکه ۱۷ دی، سالروز اجرای توطئه حذف حجاب است، بیان کرد: امروز دشمن همان نقشه را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای، اجتماعی و مجازی، می‌خواهد در کشور اجرا کند، بدحجابی و کشف حجاب آسان‌ترین راه مبارزه با ادیان الهی است.

وی در مورد مسائل روز کشور بیان داشت: وحدت اسلامی و لزوم تشکیل تمدن نوین اسلامی، دشمنی ابرقدرت‌ها به خصوص آمریکا با اسلام و اسلام‌گرایی، ناامیدی امت‌ها از سیاست‌مداران برای شکل‌دهی تمدن اسلامی، ساختگی بودن تحریم کردن دشمنان در ایجاد اختلافات فتنه در جهان اسلام و بیان موضع نظام اسلامی در باب مسائل سوریه نیجریه و بحرین، پنج نکته سخنان رهبری بود.

امام جمعه فلاورجان در مورد شاخص‌های مجلس گفت: برای رسیدن به مجلس تراز انقلاب اسلامی، شورای نگهبان با قاطعیت و با دقت صلاحیت‌ها را بررسی کند و مردم از همین الان کاندیداها را رصد کنند و اصلح را انتخاب کنند.

منبع :فارس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc