کد خبر : 1140
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 14:27

امام جمعه فلاورجان: شهر ستان فلاورجان علیرغم نزدیکی به اصفهان از امکانات بسیار کمی برخوردار است.

امام جمعه فلاورجان:  شهر ستان فلاورجان علیرغم نزدیکی به اصفهان از امکانات بسیار کمی برخوردار است.

امام جمعه فلاورجان:  شهر ستان فلاورجان علیرغم نزدیکی به اصفهان از امکانات بسیار کمی برخوردار است. به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان فلاورجان در حوزه راه و شهرسازی، جلسه‌ای با حضور نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فلاورجان، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار، شهرداران، بخشداران و شورای اسلامی شهر فلاورجان در

امام جمعه فلاورجان:  شهر ستان فلاورجان علیرغم نزدیکی به اصفهان از امکانات بسیار کمی برخوردار است.

به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان فلاورجان در حوزه راه و شهرسازی، جلسه‌ای با حضور نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فلاورجان، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار، شهرداران، بخشداران و شورای اسلامی شهر فلاورجان در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ، در این جلسه فرماندار فلاورجان با بیان اینکه یکی از عوامل توسعه یافتگی شهرها، ورودی شهرهاست که معرف فرهنگ و تاریخ شهر است اما متاسفانه بدلیل عبور اتوبان ذوب‌آهن از وسط این شهر، شهر فاقد ورودی مناسب می‌باشد.

اصغر هدایت تصریح کرد: این اتوبان به منظور کارخانه ذوب آهن احداث شده بوده که با رشد جمعیت، دیوارهای بتونی در این آزاد راه نصب و به منظور کاهش تلفات و مسائل زیست محیطی، اتوبان تمام شهر و روستاها را به دو قسمت جدا کرده است.

وی خدمات‌رسانی ویژه به این اتوبان، ساماندهی و آزادسازی کندروهای اتوبان ذوب آهن، اتمام پروژه‌های نیمه تمام، رسیدگی به راههای روستائی شهرستان، تعریض پل‌های رودخانه و اصلاح خط بدنه اتوبان را جزء مهمترین مطالبات و خواسته‌های مردم این شهرستان برشمرد.

امام جمعه فلاورجان نیز در این جلسه گفت: این شهرستان علیرغم نزدیکی به اصفهان از امکانات بسیار کمی برخوردار است.

حجت‌الاسلام قدوسی معضل عبور آزاد راه ذوب‌آهن از وسط شهر، آزادسازی و روشنائی ورودی فلاورجان از سمت خمینی‌شهر، رفع نقاط پرحادثه حدفاصل شهرقهدریجان تا فلاورجان، بازسازی بافت قدیم شهر پیربکران، تعریض راههای روستائی و راههای دسترسی در جاده‌ها را از مهم‌ترین موارد قابل بررسی در این شهرستان برشمرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه با اشاره به ورودی شهرستان فلاورجان گفت: طرحی در کمیته ایمنی به تصویب رسیده تا پیش فضاها و ایستگاههای ورودی را جمع و در فاز اول ورودی مطلوبی برای شهر تعریف کنیم.

حجت اله غلامی افزود: محورهای که شریانی باشند ایمن‌سازی، روشنائی و پل احداث می‌شود اما در محورهای غیرشریانی براساس اولویت‌بندی عمل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فلاورجان نیاز به کارهای زیادی در حوزه راه و شهرسازی است افزود: در چارچوب اعتبارات و قوانین کار انجام می‌شود و اعتبارات مورد نیاز را باید پیگیری نماییم.

در این جلسه شهرداران و سایر مسئولین شهرستان مسائل و مشکلات خود را در حوزه راه، شهرسازی، مسکن، راهداری، راهسازی، بافتهای فرسوده و … مطرح و مسئولین راه و شهرسازی پاسخ لازم برای موارد مطروحه ارائه نمودند.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc