کد خبر : 11446
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 13:43

مرحله دوم از مسابقات انتخابی تیم دارت حسین اعرابی از فلاورجان مقام‌برتر را کسب کرد

در مرحله دوم از مسابقات انتخابی تیم دارت حسین اعرابی از فلاورجان مقام‌برتر را کسب کرد دومین مرحله از رقابت‌های دارت انتخابی تیم استان اصفهان جهت حضور در مسابقات کشوری روز جمعه به میزبانی آکادمی اختصاصی دارت اصفهان برگزار شد. بهناز قربانی، نایب رییس کمیته دارت استان اصفهان، اظهارکرد: در این مرحله ۲۸ ورزشکار از

238745
در مرحله دوم از مسابقات انتخابی تیم دارت حسین اعرابی از فلاورجان مقام‌برتر را کسب کرد
دومین مرحله از رقابت‌های دارت انتخابی تیم استان اصفهان جهت حضور در مسابقات کشوری روز جمعه به میزبانی آکادمی اختصاصی دارت اصفهان برگزار شد.
بهناز قربانی، نایب رییس کمیته دارت استان اصفهان، اظهارکرد: در این مرحله ۲۸ ورزشکار از تیم‌های اصفهان، شهرضا، نجف‌آباد، نطنز، کاشان، فلاورجان، فولادشهر، گز برخوار، شاهین شهر، سپاهان شهر، پالایشگاه اصفهان و خطوط لوله اصفهان حضور داشتند.
وی ادامه داد: مسابقات به‌صورت ۳برد از ۵ برد برگزار شد و در پایان مسابقات بخش مردان حسین اعرابی از فلاورجان، علیرضا ایزدی از اصفهان، علی‌اصغر دهقان از نطنز و امیرضا غلامپور از فولادشهر مقام‌های برتر را کسب کردند، همچنین سروش طیبی از اصفهان، احمد کریمی راد از کاشان، محسن محمد پور از شاهین‌شهر و حسین عمو شاهی از اصفهان نفرات انتخابی مرحله نخست بودند.
قربانی در خصوص نتایج مسابقات بانوان نیز، گفت: اطهر عابدینی از نجف‌آباد، الهام ترکیان از اصفهان، اعظم عرب از نجف‌آباد و نگار حیدری از اصفهان به‌عنوان نفرات انتخابی مرحله دوم برگزیده شدند، همچنین بهناز قربانی از اصفهان، بهناز سلمانی از مبارکه، معصومه مقدم از اصفهان و مائده حیدری از اصفهان در مرحله اول انتخاب شده بودند.
نایب رییس کمیته دارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: نفرات نهایی برای اعزام به مسابقات کشوری، طی مسابقات و اردوهایی که در همین ماه برگزار می‌شود، مشخص خواهند شد.
گفتنی است؛ رقابت‌های قهرمانی کشور بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود و میزبان آن هنوز اعلام نشده است.
منبع :ایسنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc