کد خبر : 11453
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 7:24

آغاز عملیات انتخاب و ترمیم آثار باستانی و تاریخی شهرستان فلاورجان

  آغاز عملیات انتخاب و ترمیم آثار باستانی  و تاریخی شهرستان فلاورجان ، عملیات انتخاب و ترمیم آثار باستانی و تاریخی شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان صبح دیروز(۱۲ دی) با حضور مدیر عامل موسسه حامیان میراث فرهنگی شهرستان فلاورجان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان آغاز شد. در این بازدید عطایی، مدیر عامل حامیان میراث

 IMG_20160103_071519

آغاز عملیات انتخاب و ترمیم آثار باستانی  و تاریخی شهرستان فلاورجان

، عملیات انتخاب و ترمیم آثار باستانی و تاریخی شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان صبح دیروز(۱۲ دی) با حضور مدیر عامل موسسه حامیان میراث فرهنگی شهرستان فلاورجان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان آغاز شد.


در این بازدید عطایی، مدیر عامل حامیان میراث فرهنگی شهرستان فلاورجان گفت:بعد از تحقیقات و تشکلیل کارگروه های تحقیق و پژوهش، اولویت ترمیم و باز سازی آثار تاریخی شهرستان انجام خواهد گرفت.


عطایی ضمن تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حفظ و مرمت این آثار ماندگار گفت:اگر همه تلاشمان را به کار ببندیم علاوه بر حفظ آثار قبلی  می توانیم  خلق آثار  جدیدی هم داشته باشیم که متناسب با زمان حال و آینده باشد.


وی در ادامه گفت:  در حال حاضر به همت شورای اسلامی  روستای چهار برج، اثر تاریخی چهار برج که ثبت ملی نیز شده در حال مرمت و باسازی است.


گفتنی است چهاربرج به دلیل مجاورت  زمین های کشاورزی  و استخر  و چاه آب در فاصله حدود یک متری که باعث تخریب این اثر تاریخی شده است، با کمک مردم خیر این روستا در حال مرمت و باز سازی است و ادامه مرمت نیازمند حمایت است.

منبع:شبستان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc