کد خبر : 1153
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 6:23

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان : متن توافق برای تایید یا رد از نظر حقوقی بررسی می شود/ به شهردار فلاورجان گفتم کار تو حزب بازی نیست

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان : متن توافق برای تایید یا رد از نظر حقوقی بررسی می شود/ به شهردار فلاورجان گفتم کار تو حزب بازی نیست

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس: متن توافق برای تایید یا رد از نظر حقوقی بررسی می شود/ به شهردار فلاورجان گفتم کار تو حزب بازی نیست حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: اگر متن توافق از نظر حقوقی ایرادی نداشته باشد در مجلس تایید خواهد شد و در صورت رد کلیات نیز مذاکرات

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس:

متن توافق برای تایید یا رد از نظر حقوقی بررسی می شود/ به شهردار فلاورجان گفتم کار تو حزب بازی نیست

حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: اگر متن توافق از نظر حقوقی ایرادی نداشته باشد در مجلس تایید خواهد شد و در صورت رد کلیات نیز مذاکرات با دقت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

 رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با اعلام اینکه امروز اعضای «کمیسیون ویژه بررسی توافق هسته ای» در مجلس با رای گیری نمایندگان انتخاب خواهند شد گفت: امیدواریم حداقل دو نماینده از استان اصفهان نیز در این کمیسیون انتخاب شوند.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی اظهار کرد: کار این کمیسیون بررسی متن توافق جامع هسته ای در حدود ۱۵۰ صفحه است تا پیش از آمدن به صحن علنی مجلس مورد حلاجی کامل قرار گرفته باشد.

اگر متن توافق از نظر حقوقی ایرادی نداشته باشد تایید خواهد شد/ در صورت رد کلیات مذاکرات با دقت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد

وی با اشاره به اینکه بنا بر آنچه اعلام شده نظر نهایی مجلس ایران و کنگره آمریکا تنها می تواند متن جامع توافق هسته ای را به طور کامل رد یا قبول کند افزود: بررسی این متن برای جلوگیری از ایجاد مشکلات برای کشور دقت ویژه ای می طلبد.

این نماینده استان اصفهان در مجلس با اشاره به صحبت رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن به این توافق بیشتر احتیاج دارد افزود: تحریم هایی که از اول انقلاب تا کنون به کشور ما روا داشتند باعث شد به فکر بیافتیم و پیشرفت های علمی، فناوری، نظامی، اختراعات و … را رقم بزنیم.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر متن توافق از نظر حقوقی ایرادی نداشته باشد در مجلس تایید خواهد شد و در صورت رد کلیات نیز مذاکرات با دقت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

قلمداد فضای کلی مجلس به نفع متن جامع توافق پیش از بررسی، غیر کارشناسی است

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اظهار نظر برخی نمایندگان که فضای کلی مجلس را موافق متن جامعه توافق هسته ای قلمداد می کنند، گفت: اینگونه اظهار نظرها غیر کارشناسی است چرا که هنوز نمایندگان موضوع را مورد بررسی قرار نداده اند.

کاری غیر از آنچه نظر رهبر معظم انقلاب است انجام نمی دهیم

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب خطوط قرمزی را مشخص کرده اند افزود: نمایندگان در صورتی موافق این متن هستند که دغدغه های رهبری رعایت شده باشد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: کاری غیر از آنچه نظر رهبر معظم انقلاب است انجام نمی دهیم.

شهرستان فلاورجان به واسطه ی اردوگاه شهید بهشتی جولان گاه سیاسیون شده است/ جلسات باید مدیریت شوند/ در مرکز استان هم مکان های زیادی وجود دارد

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری در مورد حواشی اخیر ایجاد شده در این شهرستان توسط شهردار فلاورجان در جلسه ی سیاسی حزب مردم سالاری گفت: متاسفانه شهرستان فلاورجان به واسطه ی اردوگاه شهید بهشتی که در شهرستان قرار دارد جولان گاه سیاسیون شده است.

وی افزود: تا کنون صحبت های زیادی در این جلسات شده اما در برنامه ی اخیر حزب مردم سالاری که با حضور آقای کواکبیان دبیر کل این حزب برگزار شده، حرف هایی رد و بدل شده است که برای شهرستان ما خوش آیند نیست.

به شهردار فلاورجان گفتم کار تو سیاسی و حزب بازی نیست/ در بعضی جلسات صحبت از سران فتنه می کنند

حجت الاسلام لارگانی ادامه داد: در این جلسه کلیپی پخش شده که در آن عکس رئیس دولت اصلاحات وجود نداشته است و آقای زندآور اعتراض کرده و گفته است رهبر و همه چیز ما خاتمی است و جلسات خود را به عشق او برگزار می کنیم!

وی گفت: زمانی که این موضوع را متوجه شدم به آقای زندآور گفتم شما فقط شهرداری و ارگان شهرداری جای کار سیاسی و حزب بازی نیست و باید شهرداری کنی که در ادامه بحث هایی پیش آمد و به فرماندار و مسؤولان گفتم باید پیگیری کنند.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس خاطرنشان کرد: قبلا هم جلسات حاشیه سازی در این اردوگاه توسط اصلاح طلبان برگزار شده است تا جایی که در مورد سران فتنه صحبت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فلاورجان صبغه سیاسی دارد گفت: باید از مسائلی که باعث اختلاف است جلوگیری شود که این موضوع لزوم مدیریت این گونه جلسات را می طلبد و بالاخره در مرکز استان نیز مکان های زیادی وجود دارد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc