کد خبر : 1174
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 0:41

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان: خواستگار کینه‌ای به دام افتاد!

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان: خواستگار کینه‌ای به دام افتاد!

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان:خواستگار کینه‌ای به دام افتاد! به گزارش فالنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ ” حسن نیکبخت ” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان بیان داشت : در پی شکایت خانمی جوان به پلیس فتای این فرماندهی مبنی بر هتک حیثیت او در فضای مجازی بررسی پرونده در دستور کار این پلیس قرار

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان:خواستگار کینه‌ای به دام افتاد!

به گزارش فالنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ ” حسن نیکبخت ” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان بیان داشت : در پی شکایت خانمی جوان به پلیس فتای این فرماندهی مبنی بر هتک حیثیت او در فضای مجازی بررسی پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: فرد شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی لاین اقدام به ایجاد پروفایلی به نام وی و قرار دادن تصاویر شخصی او کرده است.

وی ادامه داد : در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که فردی اخیراً از شاکی خواستگاری کرده و به دلیل منفی بودن جواب وی او را چندین بار تهدید به انتشار تصاویرش کرده است.

سرهنگ نیکبخت گفت: با اظهارات شاکی و جمع آوری ادله دیجیتالی لازم در این زمینه متهم ظرف ۲۴ ساعت دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که با شاکی قرار گذاشته بودم که به خواستگاری وی بروم ولی او به یکباره از تصمیم خود منصرف و پیشنهاد ازدواج من را رد کرد و من به قصد انتقام جویی از او تصاویرش را تهیه و آنها را در پروفایلی که به نام او در لاین ایجاد کرده بودم اتشار دادم.

وی با بیان اینکه با اعتراف صریح متهم وی به همراه پرونده به دادسرا اعزام شدعنوان داشت: هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت وهتک حیثیت در محیط مجازی نماید بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc