کد خبر : 11761
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 - 19:27

امام جمعه فلاورجان: واردات رسمی و قاچاق همچنان جیب‌ آقازاده‌ها را پر می‌کند

امام جمعه فلاورجان:واردات رسمی و قاچاق همچنان جیب‌ آقازاده‌ها را پر می‌کند امام جمعه فلاورجان گفت: اقتصاد مقاومتی همچنان در حد آرزو باقی‌مانده است و واردات رسمی و قاچاق جیب‌ آقازاده‌ها را پر می‌کند. حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم اظهار کرد:

13930505000402_PhotoAامام جمعه فلاورجان:واردات رسمی و قاچاق همچنان جیب‌ آقازاده‌ها را پر می‌کند
امام جمعه فلاورجان گفت: اقتصاد مقاومتی همچنان در حد آرزو باقی‌مانده است و واردات رسمی و قاچاق جیب‌ آقازاده‌ها را پر می‌کند.
حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم اظهار کرد: این روز مبدأ تحولات عظیم در ایران بلکه در جهان است، ۱۹ دی ماه آغاز راه مهم و پرمخاطره ایجاد نظام اسلامی در جهان اسلام و نماد پاسخ قهرمانانه و مؤمنانه مردم شریف قم به نیاز زمانه است.
وی افزود: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند حقایق انقلاب را دچار تحریف کند، برای مقابله باید از مجاهدت‌هایی که گذشتگان در برپایی انقلاب داشته‌اند قدرشناسی شود.
امام جمعه فلاورجان پیرامون درس‌های قیام ۱۹ دی تصریح کرد: نقش مهم بصیرت، موقع‌شناسی، دشمن‌شناسی و ایستادگی در قیام ۱۹ دی متبلور است، این موقع‌شناسی باعث شد تا انقلاب پیروز شود، ایستادگی و یاری‌کردن دین خدا نیز پرثمر و پربرکت است و قطعاً پیروزی نصیب آنهایی می‌شود که این مهم را سر مشق خود قرار داده‌اند.
وی در ادامه اضافه کرد: درک صحیح هر حادثه قبل از وقوع آن یعنی جلوتر از زمان حرکت کردن که در واقعه ۱۹ دی این اتفاق افتاد و اقدام و عکس‌العمل مناسب مردم و توجه به مسئله بسیار مهم نفوذ دشمن از دیگر درس‌های این قیام است.
قدوسی در ادامه با تشریح مسئله نفوذ دشمن اظهار داشت: دشمن درصدد نفوذ بوده، هست و خواهد بود، در شرایط کنونی نیز دشمن در مسئله‌ برجام، پسابرجام و انتخابات درصدد نفوذ است و می‌خواهد عوامل خود را به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بفرستد.
وی تأکید کرد: دشمن پول صرف کرده و نیروسازی می‌کند تا جریان‌هایی را مطرح و در مقابل انقلاب و رهبری قرار دهد؛ خیلی باید دقت کنیم و راه نفوذ دشمن را در این مسائل مسدود کنیم.
امام جمعه فلاورجان با گرامیداشت، ۲۱ دی‌ ماه سالگرد ترور و شهادت احمدی‌روشن در سال ۱۳۹۰، گفت: ترور نخبگان از جمله دانشمندان جوان از سوی استکبار جهانی نشانه‌ این است که دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی و ایران به بن‌بست رسیده‌اند.
وی در ادامه افزود: علم‌زدایی و کاستن از سرمایه‌های انسانی از اهداف دیگر دشمن است اما دشمن باید بداند با ترور فیزیکی افراد نمی‌تواند جلوی پیشرفت‌های ملت ما را بگیرد، چون انقلاب اسلامی متکی به فرد نیست و برخاسته از ایمان و اعتقادات مردم است.
قدوسی پیرامون مسائل روز نیز بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در همایش ائمه جمعه سراسر کشور به چندین نکته پیرامون انتخابات اشاره کردند که از جمله مهم‌ترین آنها، اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام اسلامی، مرض عده‌ای در نامطمئن نشان دادن انتخابات و مضر بودن ورود زودهنگام به فضای انتخاباتی است.
وی در ادامه با اشاره مجدد به سخنان رهبری افزود: لزوم حضور حداکثری در انتخابات، توجه به مسئله نفوذ و چشم طمع دوختن آمریکا به انتخابات ایران از دیگر نکات مهم سخنان رهبری است.
امام جمعه فلاورجان پیرامون مصادیق مقوله حق‌الناس در انتخابات نیز تصریح کرد: رعایت حق‌الناس در پذیرش داوطلبان صالح، رعایت حق‌الناس در رد افراد ناصالح، امانت‌داری در حفظ آرای مردم، رعایت حق‌الناس در پذیرش نتیجه آرا، رعایت حق‌الناس در فهرست انتخاباتی از مهم‌ترین مصادیق رعایت حق‌الناس در انتخابات است.
وی با گریزی به وضعیت اقتصادی کشور نیز بیان داشت: متأسفانه اقتصاد مقاومتی همچنان در حد آرزو باقی‌مانده است، واردات رسمی و حجم چند برابری قاچاق نسبت به واردات رسمی، فقط جیب‌ آقازاده‌ها را پر می‌کند و بیکاری میلیون‌ها نفر را به دنبال دارد، این‌ها بلای جان تولید کشور شده است و هیچ‌کس نیز پاسخ درستی به آن نمی‌دهد.
قدوسی با بیان اینکه آمریکایی همواره نشان داده‌اند که غیرقابل اعتماد هستند، گفت: در روزهای اخیر تحریم‌هایی خطرناک‌تر از گذشته علیه ایران برنامه‌ریزی می‌شود و هدف دشمنان این است که مردم و دولت ما را بیازمایند، باید توجه داشت که با دشمنی مثل آمریکا نمی‌توان مصالحه کرد.
امام جمعه فلاورجان در پایان یادآور شد: اعدام شهید نمر باقرالنمر که به دستور نظام پوسیده صهیونیسم صورت گرفت، به این دلیل بود که حکام عربستان به دنبال خاموش کردن فریاد حق‌طلبانه ملت‌های مسلمانی هستند که بر اثر انقلاب اسلامی بیدار شده‌اند.
منبع :خبرگزاری فارس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc