کد خبر : 11779
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 17:25

موسوی لارگانی : حماسه حضور در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ۹۴ دشمنان را از سوء ‌دبیر و سوءبرداشت‌ها علیه نظام اسلامی ناامید می‌کند. سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به صحبت های امروز رهبری در جمع مردم قم و به

er
یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ۹۴ دشمنان را از سوء ‌دبیر و سوءبرداشت‌ها علیه نظام اسلامی ناامید می‌کند.
سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به صحبت های امروز رهبری در جمع مردم قم و به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی گفت:‌ حضور مردم در صحنه انتخابات باعث امنیت کشور در مقابل تهدیدات و خدعه دشمن می‌شود و حماسه پایان سال ۹۴ می‌تواند بار دیگر کشور را در اوج قدرت و صلابت قرار دهد.
وی افزود: حضور مردم در انتخابات به دشمنان نشان می‌دهد که علیرغم برخی مشکلات مردم این انقلاب و نظام را به خاطر اینکه برخاسته از نگاه دینی است و خاستگاه مردمی دارد دوست دارند و هیچگاه تبلیغات، سیاه نمایی‌ها و بدگویی‌ها نمی‌تواند مردم را از این اعتقاد خود دور کند.
وی تاکید کرد: در این مسیر باید مردم هوشیار و آگاه باشند چراکه دشمنان خارجی انقلاب همواره به دنبال ایجاد موج ناامیدی در کشور هستند و با به راه انداختن شایعه ها و سوق دادن ذهن مردم به سمت موضوع تائید صلاحیت ها می خواهند مردم را دلسرد کنند که البته این وظیفه آنان است چرا که شیطان شیطنت می‌کند و این مردم هستند که باید فریب آن را نخورند.
نماینده مردم فلاورجان تصریح کرد: نکته دیگری که رهبری به آن تاکید داشتند اعتماد مردم به لیست هایی است که افراد متدین و پایبند به امام (ره) در آن حضور دارند این موضوع به خصوص در مناطقی که بیش از یک نماینده از آن به مجلس می‌رود اهمیت دارد و گروه هایی هستند که در این مناطق افراد مورد اعتماد خود را معرفی می‌کنند و قطعا گروه هایی که دلسوز انقلاب و نظام هستند در این لیست ها دقت و حوصله به کار برده اند و مردم نیز باید در این مسیر به آن‌ها اعتماد کنند.
وی افزود: جریان ها و افرادی که سابقه روشنی در انقلاب دارند باید مورد حمایت مردم باشند و مردم توجه کنند افراد و گروه هایی که به دنبال فروش انقلاب و بر هم زدن اقتدار هستند نباید اجازه حضور پیدا کنند و ملت ایران نیز این موضوع را همواره درک کرده و اجازه حضور دشمنان را نمی دهد و در انتخابات آینده نیز قطعا همین طور عمل خواهد کرد و اجازه نمی دهند کسانی که به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای دشمنان اسلام هستند پیروز انتخابات شوند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب مردم با حضور خود در صحنه های مختلف ضامن اقتدار کشور بوده اند گفت: مردم همواره در حماسه های حضور همچون ۲۲ بهمن، روز قدس، ۱۲ فروردین و انتخابات گذشته پاسخ دندان‌شکنی به یاوه گویی کسانی دادند که دائم می‌گویند که مردم از انقلاب خسته شده‌اند.
موسوی لارگانی تصریح کرد: حضور در انتخابات نشان می‌دهد که این نظام پشتوانه مردمی دارد و این موضوع قطعا موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد و دشمنانی که بارها در حادثه های مختلف دندان طمع برای سقوط این انقلاب تیز کرده‌اند خرد خواهند شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در منطقه بحران زده و ناامن خاورمیانه، جمهوری اسلامی ایران از امنیت بالایی برخوردار است و همین حضورها در شرایط و بزنگاه های مختلف این امنیت را فراهم کرده است و امیدواریم بار دیگر در اسفند ماه شاهد یک حماسه بزرگ و بزرگ تر از حماسه های گذشته و رای آری به مردمی بودن و مشروعیت نظام باشیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc