کد خبر : 11910
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 17:35

امام جمعه فلاورجان: از قراردادهای نفتی پشت درهای بسته نگران هستیم

امام جمعه فلاورجان: از قراردادهای نفتی پشت درهای بسته نگران هستیم امام جمعه فلاورجان گفت: در انقلاب اسلامی هیچ‌چیز پنهانی نداریم، یکی از حوادثی که باعث نگرانی در روزهای اخیرشده بحث قراردادهای نفتی است که آن را حتی از مجلس هم مخفی می‌کنند. حجت‌الاسلام محمد قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان با بیان

امام جمعه فلاورجان: از قراردادهای نفتی پشت درهای بسته نگران هستیم
امام جمعه فلاورجان گفت: در انقلاب اسلامی هیچ‌چیز پنهانی نداریم، یکی از حوادثی که باعث نگرانی در روزهای اخیرشده بحث قراردادهای نفتی است که آن را حتی از مجلس هم مخفی می‌کنند.13941025000211_PhotoA

حجت‌الاسلام محمد قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان با بیان اینکه تقوا در رأس همه ارزش‌های اخلاقی است، گفت: هر انسانی که در وادی انسانیت، رشد و تعالی حرکت می‌کنند باید بدانند بالاترین شخصیت از ناحیه تقوا حاصل می‌شود.

وی در مورد مسائل روز بیان داشت: اقدام به‌موقع، دقیق، قاطع و شجاعانه دریادلان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف قایق تندرو متجاوزان آمریکایی در آب‌های ایران و بازداشت ۱۰ نظامی متجاوز آمریکایی نمایش قدرت و صلابت نیروی مسلح جمهوری اسلامی و ضعف آمریکای متجاوز در برابر ایران اسلامی بود.

 امام‌جمعه فلاورجان با بیان اینکه این اقدام شجاعانه پیام‌ها و بازتاب‌های زیادی داشت، افزود: تحقیر شدن آمریکا در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، اشراف اطلاعاتی سپاه بر مرزهای آبی کشور و رصد لحظه‌به‌لحظه حرکت‌های دشمنان در این منطقه، آمادگی رزمی نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران، اقتدار ایران در برابر هرگونه اقدام متجاوزانه آمریکا و مزدوران، هوشمندی ایران در جنگ ادراکی و عملیات استراتژیک و اینکه نیروهای ایرانی کمترین فرصت را به متجاوزان نخواهد داد ازجمله پیامدهای این حرکت بود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و دشمنان ایران هر از چند گاهی ما را آزمودن می‌کنند که الحمدالله ما سرافراز بوده‌ایم، شبیه همین اتفاق را در سال ۲۰۰۷ داشتیم که ۱۵ملوان انگلیسی وارد سرزمین ما شدند، البته ایران به خاطر منطق قوی که دارد این‌ها را آزاد کرد.

قدوسی با بیان نکاتی از سخنرانی رهبر انقلاب در جمع مردم قم یادآور شد: ایشان در محور دوم سخنرانی خود پنج نکته مهم فرمودند که شامل، اهمیت جایگاه مهم انتخابات در ایران اسلامی، اهمیت انتخاب صحیح، اعتماد به فهرست‌های ارائه‌شده توسط متدینین و انقلابیون و اهمیت شاخص‌های انقلابی‌گری و ریزش‌ها و رویش‌ها انقلاب است.

وی با اظهار نگرانی در مورد قراردادهای نفتی که پشت درهای بسته در روزهای اخیر انجام شد، بیان داشت: به دولت‌مداران زحمت‌کش و مورد اعتماد، نقدهایی می‌کنیم که از سر دلسوزی است. ‌

 امام‌جمعه فلاورجان اضافه کرد: همین آقای وزیر، قرارداد کرسنت می‌بندد، خسارات سنگینی را بر بیت‌المال تحمیل می‌کند. ما توصیه می‌کنیم به رئیس جمهور که جلوی این‌چنین حرکت‌ها را بگیرند.نمی‌خواهیم حرفی بزنیم که دولت را تضعیف کنیم اما دلسوزان نظام نمی‌توانند از این مسائل بگذرند، توصیه ما به نمایندگان این است که نگاه کنند اگر مثل قرارداد قبلی این آقا، منافع ما تحت خطر افتاده است با قاطعیت برخورد کنند.

وی در ادامه مسائل روز عنوان داشت: بهره‌برداری فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در منطقه عسلویه نماد تحقق شعار ما می‌توانیم است و این نشان داد که اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر داشته‌های خود و امکانات داخلی نقشه راه برای ملت ماست که از بحران اقتصادی و تحریم‌ها عبور کنیم.

قدوسی در مورد قطع رابطه دیپلماتیک عربستان و چند کشور دست‌نشانده آل سعودها ایران در روزهای اخیر به بهانه آتش زدن سفارتخانه عربستان، تصریح کرد: اولاً این حرکت، حرکت بسیار مشکوکی و ما این حرکت را محکوم می‌کنیم، ما باید حرکت‌های منطقی‌ داشته باشیم. دوما این‌ها در رابطه به شهادت رساندن شیخ نمر با عکس‌العملی جهانی مسلمانان علیه خود مواجه شدند که خواستند تحت‌الشعاع قرار دهند این جنایت را این مسئله را برنامه‌ریزی کردند.

وی افزود: جنایتکاران آل سعود در طول چند سال اخیر هر برنامه‌ای در رابطه با کشورهای این منطقه داشتند شکست‌خورده‌ است.

منبع :خبرگزاری فارس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc