کد خبر : 11926
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 - 15:40

امام جمعه فلاورجان: با وجود کمبودها هیچ اعتباری در اختیار مدیران فرهنگی نیست

  امام جمعه فلاورجان: با وجود کمبودها هیچ اعتباری در اختیار مدیران فرهنگی نیست امام جمعه فلاورجان گفت: کمبود فضاهای فرهنگی در فلاورجان خیلی احساس می‌شود، در این شهرستان مکانی به‌ عنوان فرهنگسرا نداریم و البته فعلا هیچ اعتبار فرهنگی هم در دست مدیران فرهنگی شهرستان نیست. خبرگزاری فارس: با وجود کمبودها هیچ اعتباری در

 
امام جمعه فلاورجان:
با وجود کمبودها هیچ اعتباری در اختیار مدیران فرهنگی نیست
امام جمعه فلاورجان گفت: کمبود فضاهای فرهنگی در فلاورجان خیلی احساس می‌شود، در این شهرستان مکانی به‌ عنوان فرهنگسرا نداریم و البته فعلا هیچ اعتبار فرهنگی هم در دست مدیران فرهنگی شهرستان نیست.
خبرگزاری فارس: با وجود کمبودها هیچ اعتباری در اختیار مدیران فرهنگی نیست
 
به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، محمد قدوسی امام‌جمعه فلاورجان، ظهر امروز در شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به برخی مشکلات این شهرستان اظهار کرد: در مورد آب رودخانه پاسخگوی مردم نیستیم و نیاز است حداقل یک کانال آب فعال داشته باشیم که از استاندار خواهشمندم این مشکل را برطرف کنند.
 
وی عنوان داشت: یکی دیگر از مشکلات شهرستان، زیرگذر اتوبان است. امیدواریم که شروع آن در همین دولت باشد و دو شرکت فولاد مبارکه و ذوب‌آهن هزینه آن را تقبل کنند. نکته دیگر خاموشی مسیر اتوبان است که تلفات زیادی را در این مسیر داریم.
 
قدوسی در ادامه طرح مشکلات شهرستان فلاورجان تأکید کرد: برای عبور مترو از این شهرستان به سمت لنجان، ۳۵ متر حریم در نظر گرفته‌ شده در حالی که قطعاً حریم مترو بیش از این‌ها است. بنابراین این زمین‌ها باید خریداری شوند.
 
امام‌جمعه فلاورجان افزود: مطلب بعدی در مورد تعداد ایستگاه‌ها که قرار است یک ایستگاه به فلاورجان اختصاص داده شود ما درخواست ۴ ایستگاه برای شهر ابریشم، فلاورجان، ایمان‌شهر و روستاهای کارویه را داریم چرا که پرجمعیت هستند.
 
وی اظهار کرد: کمبود فضاهای فرهنگی واقعاً در شهرستان خیلی احساس می‌شود. در فلاورجان مکانی به‌ عنوان فرهنگسرا نداریم و حدود ۷۰ درصد از واحدهای آموزشی شهرستان از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی بهسازی و مقاوم‌سازی دارد. البته فعلا هیچ اعتبار فرهنگی هم در دست مدیران فرهنگی شهرستان نیست.
 
امام‌جمعه فلاورجان در پایان با اشاره به مشکلات دیگر این شهرستان اظهار داشت: در رابطه با بدهی‌هایی که مصلاها دارند نیز باید چاره‌ای اندیشیده شود. برای ساخت مصلای فلاورجان نزدیک به ۴۵۰ میلیون بدهی داریم. همچنین در رابطه با فضاهای ورزشی در شهرستان نیز دچار کمبود هستیم و با این شرایط هیچ شهرستانی قابل‌ مقایسه نیست.
 
منبع:فارس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc