کد خبر : 11934
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 - 16:19

استاندار اصفهان: در طراحی پروژه های عمرانی باید علاوه بر استانداردها رضایت و مقبولیت مردمی نیز باید لحاظ شود‌

  _ استاندار اصفهان: در طراحی پروژه های عمرانی باید علاوه بر استانداردها رضایت و مقبولیت مردمی نیز باید لحاظ شود‌ دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: در طراحی پروژه های عمرانی علاوه بر شاخص های استاندارد، رضایت و مقبولیت مردمی نیز باید لحاظ شود.‌ به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در

 
_
استاندار اصفهان: در طراحی پروژه های عمرانی باید علاوه بر استانداردها رضایت و مقبولیت مردمی نیز باید لحاظ شود‌
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: در طراحی پروژه های عمرانی علاوه بر شاخص های استاندارد، رضایت و مقبولیت مردمی نیز باید لحاظ شود.‌
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در ششمین سفر خود به شهرستان فلاورجان در جلسه ی شورای اداری این شهرستان که با حضور تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز فرصتی فراهم شد که در بدو ورود به شهرستان فلاورجان به زیارت قبور شهدا نائل آیم چرا که معتقدم امنیت، آرامش و توسعه ی امروز ایران از برکت خون شهدا و صبر و تحمل خانواده های آنان وجانبازان و ایثارگران است.
زرگرپور با بیان اینکه مدیریت استان سفر به شهرستان های مختلف با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی برای بررسی مشکلات شهرستان ها را در دستور کار خود قرارد اده است، افزود: این سفر نهمین سفر شهرستانی است که با این هدف صورت می گیرد.
رسول زرگرپور در ادامه به طراحی پروژه های عمرانی اشاره کرد و تاکید کرد: در طراحی پروژه های عمرانی علاوه بر شاخص های استاندارد، رضایت و مقبولیت مردمی نیز باید لحاظ شود.‌
استاندار اصفهان افزود: شرکت ها و کارخانه های بزرگی که در این منطقه فعالیت می کنند و از زیرساخت ها و امکانات این شهرستان استفاده می کنند باید در پیشرفت و توسعه ی شهرستان مشارکت فعال و جدی داشته باشند.
وی به پروژه های آماده ی تحویل اشاره کرد و تصریح نمود: چنانچه پروژه ای آماده ی تحویل است و مورد نیاز مردم می باشد نباید به بهانه ی نزدیکی انتخابات و شائبه ی استفاده ی تبلیغاتی از آن متوقف گردد و یا به تعویق بیفتد و باید به بهره برداری برسد تا مردم بتوانند از خدمات آن برخوردار شوند.
زرگرپور با بیان اینکه نمایندگان فعلی تا ۷ خرداد سال آینده نماینده هستند، یادآور شد: پروژه ها همگی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است ولی باید توجه داشت که به هیچ وجه نباید به نفع اشخاص و یا جریانات سیاسی مصادره به مطلوب شود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه به زودی با اجرای کامل برجام غل و زنجیر از پای اقتصاد کشور باز خواهد شد و بستر فعالیت های اقتصادی هموارتر می شود، افزود: این بدان معنا نیست که در کوتاه مدت وضعیت اعتبارات دولتی تحول چشمگیری خواهد داشت و مشکلات یک شبه مرتفع می شود.
رسول زرگرپور افزود: در دو سال اخیر به دلیل محدودیت متاسفانه هیچ اعتبار شاخص فرهنگی برای استان در نظر گرفته نشده است و این در حالی است که برای پروژه های فرهنگی شدیدا نیازمند این اعتبارات هستیم.
وی اظهار امیدواری نمود که دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیش بینی و بررسی بودجه ی سال آینده به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه با جدا شدن استان البرز از تهران، اصفهان بزرگترین استان صنعتی کشور می باشد، افزود: ۱۰ درصد صنایع بزرگ، ۱۵ درصد تولید ناخالص بخش صنعت در این استان است به همین دلیل نیز در شرایط رکود و مشکلات اقتصادی صنایع استان بیشترین تاثیرپذیری از این شرایط را داشته اند.
زرگرپور اضافه کرد: در این راستا بیش از ۴۰۰ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی بررسی شده و بیشترین مصوبه در این خصوص در سطح کشور مربوطه به استان اصفهان است.
مدیر ارشد استان افزود: واحدهای تولیدی شهرستان ها نیز در صورت وجود مشکل با ارائه ی طرح خروج از بحران می توانند به این ستاد معرفی شوند.
وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهارداشت: حدود ۴۷ روز به انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و هم رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیرشان و هم رئیس جمهور بارها بر اهمیت آن تاکید نمودند.
زرگرپور افزود: باید انتخاباتی باشکوه و با ابهتی برگزار نماییم که چشم طمع دشمنان اسلام و نظام را کور نماید که این امر نیازمند این است که انتخابات با سلامت کامل و در امنیت و ثبات و آرامش برگزار شود تا نمایندگانی آگاه و دلسوز در جهت پیشرفت و عدالت و توسعه انتخاب شوند.
رسول زرگرپور تاکید کرد: هیچ یک از مجریان انتخابات حق ندارند له یا علیه نامزدی صحبت کنند و هیچ دستگاه اجرایی و یا نهادهای عمومی حق ندارند امکانات خود را در جهت تبلیغ برای فرد و یا جناح خاصی مصرف نمایند.
وی افزود: صدا و سیما و تریبون خظابه ی نماز جمعه نیز مشمول این قانون است و همه باید در جهت تشویق، تهییج و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق رای تلاش نماییم.
استاندار اصفهان اضافه کرد: باید به گونه ای عمل شود که مردم به این نتیجه برسند انتخابات در کمال سلامت برگزار می شود و از سلایق مختلف در انتخابات حضور دارند.
رسول زرگرپور در پایان گفت: همه ی دستگاه ها موظفند در صورت اعلام نیاز فرمانداری ها افراد و امکانات خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.
گفتنی است استاندار اصفهان در بدو ورود به شهرستان فلاورجان با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید نسبت به مقام شامخ۱۳۰۰ شهید سرافراز این شهرستان ادای احترام نمود.
استاندار اصفهان در جریان سفر به شهرستان فلاورجان از پروژه ی درحال تکمیل ساماندهی ورودی شهر فلاورجان که توسط شهرداری و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا می باشد بازدید نمود.
دکتر زرگرپور همچنین با حضور در منزل سه برادر شهید سرافزار( شهیدان نجف علی کریمی، قدرت الله کریمی، ولی الله کریمی) در روستای هویه ی شهرستان فلاورجان با پدر بزرگوار این سه شهید دیدار و گفتکو نمود و از صبر و استقامت خانواده ی صبور آن ها تجلیل کرد.
منبع: استانداری اصفهان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc