کد خبر : 11989
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 13:15

ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۵ رشته مقاطع کار‌شناسی و کاردانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان انجام می‌گیرد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در این باره گفت: «داوطلبین خواهر ورود به دانشگاه می‌توانند بدون آزمون و با مراجعه به سایت www. azmoon. org یا مراجعه به دانشگاه در رشته‌های زیست‌شناسی عمومی، جانوری، گیاهی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، حسابداری، زبان و ادبیات عرب و فارسی و کار‌شناسی ناپیوسته آموزش زبان انگلیسی، معماری و تکنولوژی نرم

bedooneazmoonCC
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در این باره گفت: «داوطلبین خواهر ورود به دانشگاه می‌توانند بدون آزمون و با مراجعه به سایت www. azmoon. org یا مراجعه به دانشگاه در رشته‌های زیست‌شناسی عمومی، جانوری، گیاهی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، حسابداری، زبان و ادبیات عرب و فارسی و کار‌شناسی ناپیوسته آموزش زبان انگلیسی، معماری و تکنولوژی نرم افزار کامپیو‌تر و همچنین کاردانی حسابداری، کامپیو‌تر، معماری و زبان انگلیسی در واحد فلاورجان ثبت نام کنند.»
شهلا روزبهانی افزود: «واحد فلاورجان با درجه بسیار بزرگ یکی از دانشگاه‌های مطرح در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور است که با داشتن ۴۰ رشته در مقاطع مختلف تحصیلی ۴۰۰۰ دانشجو و دارا بودن آزمایشگاه‌های مجهز و مدرن تحقیقاتی قطب علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است.»
وی گفت: «داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی واحد فلاورجان به آدرسhttp://www.iaufala.ac.ir/ مراجعه کنند.»

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc