کد خبر : 12261
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 9:20

پیام تبریک مهندس ساعدی شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام تبریک مهندس ساعدی شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)  به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت. جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ

e6e4ha1dDE
پیام تبریک مهندس ساعدی شهردارکلیشادوسودرجان به مناسبت دهه مبارک فجر
پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)  به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً

« ‌حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است»

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)  به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

امروز که در سی و هفتمین سالگرد پیروزی ارزشمند انقلاب و برقراری نظام شکوهمند جمهوری اسلامی هستیم جای امام راحل و بسیاری از شهدا خالی است اما پرچم مقدس این نظام در دست مردی فرزانه از سلاله پاک رسول الله و ائمه اطهار است و مقام معظم رهبری با درایت و اقتدار و با الهام از مقتدای خود، خمینی بزرگ، قدرتمندانه این انقلاب و نظام مقدس را حفظ کرده و با همان روحیه مثال زدنی استکبارستیزی خود مقابل تمامی قدرت های جهانی که تاب دیدن موفقیت، پیشرفت و خودکفایی این ملت را ندارند ایستاده است.

امت حزب اله و شهید پرور شهرکلیشادوسودرجان در حالی به پیشواز سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب می رود که دشمنان قسم خورده اسلام همانند گذشته هجمه گسترده و جنگ تمام عیار اقتصادی را برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی که خون بهای دهها هزار شهید و جانباز، مفقودالاثر و آزاده سرافراز است، به راه انداخته است. اما غافل از آنکه مردم ولایت مدار همواره توطئه های پیچیده و گوناگون دشمنان را نقش بر آب نموده اند.

اینجانب ضمن تبریک یوم اله دهه فجر انقلاب اسلامی خدمت فرد فرد مردم فهیم ولایت مدار شهر کلیشادوسودرجان  به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از همه مردم غیور انتظار است با حضور گسترده خود در راهپیمایی باشکوه یوم اله ۲۲ بهمن ماه امسال بار دیگر بیعت ناگسستنی خود را با شهدای والا مقام و امام شهدا و فرزند خلف امام مقام معظم رهبری تجدید و سیلی محکم دیگری را بر گونه استکبار جهانی و یاوه گویان مزدور داخلی اش بزنید.

در پایان از خداوند متعال استمداد می‌طلبم که این انقلاب را با انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل و سایه مقام معظم رهبری تا انقلاب منجی عالم بشریت مستدام دارد.(انشاا…)

علی ساعدی شهردار کلیشادوسودرجان

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc