کد خبر : 1232
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:15

گردهمایی جهادگران طرح هجرت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فلاورجان

گردهمایی جهادگران طرح هجرت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فلاورجان

 گردهمایی جهادگران طرح هجرت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فلاورجان به گزارش فالنا به نقل از مدیریت آموزش وپرورش فلاورجان روز دوشنبه ۹۴/۵/۲۶ جلسه گردهمایی جهادگران طرح هجرت در سالن اجتماعات مدیریت  آموزش وپرورش فلاورجان برگزار شد.   در این جلسه ابتدا آقای کمالی مدیریت آموزش وپرورش فلاورجان ضمن تشکر از مجریان این طرح که

 گردهمایی جهادگران طرح هجرت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فلاورجان

به گزارش فالنا به نقل از مدیریت آموزش وپرورش فلاورجان روز دوشنبه ۹۴/۵/۲۶ جلسه گردهمایی جهادگران طرح هجرت در سالن اجتماعات مدیریت  آموزش وپرورش فلاورجان برگزار شد.

 

در این جلسه ابتدا آقای کمالی مدیریت آموزش وپرورش فلاورجان ضمن تشکر از مجریان این طرح که با همکاری سپاه و آموزش و پرورش برگزار می گردددرباره این طرح سخنانی بیان کردند.آقای کمالی با اشاره به هجرت پیامبر توضیح دادند که هجرت باید با تحول عظیم همراه باشد و از دانش آموزان خواستند که این تحول در آن ها ایجاد شود.

 

در ادامه آقای سلطانی جانشین سپاه فلاورجان و آقای رحیمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فلاورجان برای دانش آموزان درز باره فلسفه و اهداف این طرح سخنانی بیان کردند.

 

 

در پایان فرماندار شهرستان فلاورجان در جلسه حضور پیدا کردند و ضمن تشکر از آموزش و پرورش و سپاه از دانش آموزان خواستند که از این فرصت استفاده حداکثری ببرند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc