کد خبر : 12367
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 9:38

پیام تبریک امیر احمد زند آور شهردار فلاورجان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک امیر احمد زند آور شهردار فلاورجان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسم الله الرحمن الرحیم دهه فجر آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.  «مقام معظم رهبری» بهمن که از راه می‌رسد خاطرات سال های خوش پیروزی مرور می شود. سال هایی پر

BOL308
پیام تبریک امیر احمد زند آور شهردار فلاورجان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.  «مقام معظم رهبری»
بهمن که از راه می‌رسد خاطرات سال های خوش پیروزی مرور می شود. سال هایی پر از حماسه و رشادت. انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت هایی است که بذر آن در چنین روزهایی پاشیده شد و اکنون درخت تناوری شده است که ما در زیر سایه آن به روزهای روشن فرا می‌اندیشیم.
امروز که در سی و هفتمین  سالگرد پیروزی ارزشمند انقلاب و برقراری نظام شکوهمند جمهوری اسلامی هستیم جای امام راحل و بسیاری از شهدا خالی است اما پرچم مقدس این نظام در دست مردی فرزانه از سلاله پاک رسول الله و ائمه اطهار است و مقام معظم رهبری با درایت و اقتدار و با الهام از مقتدای خود، خمینی بزرگ، قدرتمندانه این انقلاب و نظام مقدس را حفظ کرده و با همان روحیه مثال زدنی استکبارستیزی خود مقابل تمامی قدرت های جهانی که تاب دیدن موفقیت، پیشرفت و خودکفایی این ملت را ندارند ایستاده است.
هر چند در گوشه و کنار این عالم کسی یا کسانی همواره در طول سال ها بر آن بوده اند تا زخمی بر این درخت برومند وارد آورند ،  اما دستان پرتوان باغبان هرگز نخواهد گذاشت سایه این ثمره سال های خون و قیام کوتاه شود و زخم برتنش بماند.
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت سالگرد سی و هفتمین بهار انقلاب امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری،شاهد موفقیت جوانان این سرزمین در تمامی عرصه هاباشیم

 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc