کد خبر : 12445
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 - 8:36

جلسه ی تخصصی و پیگیری مصوبات ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان

    جلسه ی تخصصی و پیگیری مصوبات ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجاندر سالن جلسات شهرداری ایمانشهر این شهرستان برگزار شد. در دومین روز از سی و هفتمین سال دهه مبارک فجر؛ اعضای ستاد کنگره شهدا، فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، مسئول اداره اطلاعات، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار

 
 
جلسه ی تخصصی و پیگیری مصوبات ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجاندر سالن جلسات شهرداری ایمانشهر این شهرستان برگزار شد.
در دومین روز از سی و هفتمین سال دهه مبارک فجر؛ اعضای ستاد کنگره شهدا، فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، مسئول اداره اطلاعات، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار و شورای شهر ایمانشهر، شهردار زازران، معاون شهردار فلاورجان، روابط عمومی شهرداری ابریشم و روابط عمومی شهرداری بهاران، باحضور در مزار دو شهید گمنام که در میدان ورودی شهر ایمانشهر آرمیده اند با قرائت فاتحه، یاد و خاطره ی شهدا را گرامی داشتند و با آرمان های والای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
در ابتدای این جلسه شهردار ایما­­نشهر آقای مهندس شاهمرادی ضمن خیرمقدم گویی و عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر از هم سویی جامعه با خانواده های شهدا و اهداف والای شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوها سخن گفت.
سپس فرمانده سپاه جناب سرهنگ نورزاده با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: اقتدار ایران به برکت پایداری خون شهدا و زحمات امام راحل است و وجود انقلاب اسلامی برای ایران لطف الهی به کشور و جامعه ی ایران بود که این لطف بزرگ نیاز به شکرگذاری دارد. در ادامه پیگیری مصوبات جلسه ی قبل- نام گذاری کنارگذرهای اتوبان ذوب آهن به نام سرداران شهید – در محدوده ی شهرستان فلاورجان و ورودی های دیگر شهرستان فلاورجان را مطرح نمود.
سپس فرماندار شهرستان جناب آقای مهندس هدایت با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اشاعه ارزش ها و مفاهیم ایثار، مقاومت و شهادت را وظیفه ای مهم برشمرد و افزود: با توجه به فرصت هایی که در اختیار داریم باید وقت بیشتری را برای پیشرفت و سرعت دادن به فعالیت هایمان صرف کنیم و افتخار خادمی شهدا را از آن خود کنیم. وی گفت: با تشکیل ستاد کنگره شهدا و تعاملات با مسئولین محترم شهرستان حرکت خوبی در عرصه ی معرفی ارزش های دوران دفاع مقدس رخ داده که نمونه آن طراحی المان معماری ایرانی- اسلامی با مضامین عروج گونه بود. در پایان افزود: توافقات و هماهنگی های لازم با ادارات مربوطه جهت نصب تمثال مبارک سرداران شهید طبق رعایت مقررات ایمنی در نقاط مورد نظر صورت گرفته است.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc