کد خبر : 1251
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 - 22:37

فرماندار فلاورجان : وحدت و همدلی کلید فتح همه مشکلات است

فرماندار فلاورجان : وحدت و همدلی کلید فتح همه مشکلات است

فرماندار فلاورجان : وحدت و همدلی کلید فتح همه مشکلات است به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه شورای اداری شهرستان، با تقدیر و تشکر از حضور گسترده و باشکوه مردم و مسئولین شهرستان در مراسم استقبال از کاروان شهدای غواص و گمنام، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان فلاورجان با

فرماندار فلاورجان : وحدت و همدلی کلید فتح همه مشکلات است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه شورای اداری شهرستان، با تقدیر و تشکر از حضور گسترده و باشکوه مردم و مسئولین شهرستان در مراسم استقبال از کاروان شهدای غواص و گمنام، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان فلاورجان با حضور پرشور و گسترده در مراسم استقبال، تشییع و وداع با شهدای غواص و گمنام بار دیگر حماسه ای نو آفریدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزودند.
وی با اشاره به جانفشانی ها، ایثارگری ها و استقامت جانبازان، ایثارگران و آزادگان در ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: اگر کشورمان را با دیگر کشورهای منطقه و همسایه مقایسه کنیم، در می یابیم که آرامش و امنیت حاکم بر کشور ما مدیون از خود گذشتگی و ایثارگری های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
فرماندار فلاورجان تأکید کرد: همه ما باید با استقامت و پایداری در جهت تقویت و حفظ ثبات و آرامش حاکم بر کشور تلاش کنیم.
مدیر ارشد شهرستان نقش مسئولین و روحانیت را در حفظ ثبات و آرامش شهرستان حائز اهمیت دانست و گفت: بحمد الله آرامش حاکم بر شهرستان مرهون تعامل، همدلی و همراهی متقابل مسئولین و ائمه جمعه با مردم شهرستان است که این خود گامی مهم در راستای تحقق شعار سال خواهد بود.
فرماندار فلاورجان ارائه خدمت بی منت به مردم، رعایت کرامت انسانی و اخلاقمداری، اقدام به موقع در رفع مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان را ازجمله عوامل مؤثر در تحقق شعار سال و تقویت کننده ثبات و آرامش موجود در شهرستان برشمرد.
هدایت به دو انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: مسئولین باید در راستای رسالت های خود به گونه ای حرکت کنند که رضایتمندی مردم را به همراه داشته و بسترساز حضور و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات باشند.
فرماندار فلاورجان کلید فتح همه مشکلات را وحدت و همدلی دانست و تأکید کرد: باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و با تمام ظرفیت موجود در خدمت مردم باشیم.
وی اظهار داشت: عمده تمرکز دولت بر روی افزایش اعتبارات عمرانی بوده که امیدواریم  در آینده شاهد رشد و توسعه بیشتر شهرستان باشیم.
فرماندار فلاورجان خواستار پیگیری و اجرای کامل مصوبات شهرستان شد.
وی با بیان اینکه قریب به ۵ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان زیر کشت قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ما باید به گونه ای عمل کنیم که در تولید کالاهای استراتژیک در کشور به خودکفائی برسیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات، تأکید کرد: مدیران شهرستان باید تکریم ارباب رجوع و احترام به آنان را در اولویت امور خود قرار دهند.
نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید پاسخگوی مردم بوده و تا حد امکان پیگیر رفع مشکلات آنان باشند.
گفتنی است، در این جلسه، هریک از ائمه جمعه شهرهای فلاورجان و پیربکران به مطالبی پیرامون اهمیت اقامه نماز جمعه اشاره کردند

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc