کد خبر : 1255
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 7:28

نماینده مردم فلاورجان:پرشدن نهرهای آب و مسدودشدن مسیر آبرسانی عاملی شده که کشاورزان درفکر حفر چاه‌های غیرمجاز باشند.

نماینده مردم فلاورجان:پرشدن نهرهای آب و مسدودشدن مسیر آبرسانی عاملی شده که کشاورزان درفکر حفر چاه‌های غیرمجاز باشند.

نماینده مردم فلاورجان:پرشدن نهرهای آب و مسدودشدن مسیر آبرسانی عاملی شده که کشاورزان درفکر حفر چاه‌های غیرمجاز باشند. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه چاه غیرمجاز حق‌آبه کشاورزان را به تاراج می برد،گفت:سزاوار نیست که برخی افراد که کشاورز نیستند؛حق‌آبه این قشر زحمتکش را با حفره چاه‌های غیرمجاز از دسشان دربیاورند. سیدناصر موسوی‌لارگانی درگفت‌وگو

نماینده مردم فلاورجان:پرشدن نهرهای آب و مسدودشدن مسیر آبرسانی عاملی شده که کشاورزان درفکر حفر چاه‌های غیرمجاز باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه چاه غیرمجاز حق‌آبه کشاورزان را به تاراج می برد،گفت:سزاوار نیست که برخی افراد که کشاورز نیستند؛حق‌آبه این قشر زحمتکش را با حفره چاه‌های غیرمجاز از دسشان دربیاورند.

سیدناصر موسوی‌لارگانی درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه‌ملت درباره حفرچاه‌های غیرمجاز در صنعت کشاورزی، خاطرنشان کرد: برخی از چاه‌های غیرمجاز توسط کشاورزان به ناچار حفرمی‌شود،زیرا مسیر اراضی کشاورزی شان درمسیر ارتباط رسانی آبی قرار نگرفته است.

نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزان اگر حق‌آبه  آنها  از نهرها و رودخانه ها محفوظ باشد،بطورحتم چاه‌های غیرمجاز خود  را کور خواهند کرد،یاد آورشد: سزاوار نیست که برخی افراد که کشاورز نیستند؛حق‌آبه این قشر زحمتکش را با حفره چاه‌های غیرمجاز از دسشان دربیاورند.

وی ادامه داد: صنعت کشاورزی بطورحتم  رابطه  تنگاتنگی با بهره روی بهینه از تولیدات داخلی  دراین  صنعت پردرآمد دارد؛اما متاسفانه کشاورزان  برای تامین حق‌آبه شان مجبور هستند مشکلات بی شماری  را به دوش بکشند.

موسوی‌لارگانی افزود:پرشدن نهرهای آب و مسدودشدن مسیر آبرسانی عاملی شده که کشاورزان درفکر حفر چاه‌های غیرمجاز باشند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس،ادامه داد: نهرهای مسدود شده دلیل  اصلی  حفر چاه‌های غیرمجاز  توسط کشاورزان است؛زیرا برای کاشت،داشت و برداشت محصول بدیهی است که  کشاورزان برای آبرسانی به  مجبور هستند به اجبار چاه‌های غیرمجاز را حفر کنند.


.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc