کد خبر : 12585
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 9:18

یادواره شهدای زرهی و ١٢٢ شهید شهر ابریشم،با حضور سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس برگزارشد

یادواره شهدای زرهی و ١٢٢ شهید شهر ابریشم،با حضور سردار حق‌طلب برگزار شد در چهارمین روز از دهه مبارک فجر١٣٩۴ یادواره شهدای زرهی و ١٢٢ شهید شهر ابریشم، هم‌زمان با نماز مغرب و عشا با حضور خانواده‌های محترم شهدا، مسئولین لشگری و کشوری، ادارات، سازمان‌ها، پیشکسوتان جهاد و شهادت، ائمه جمعه و جماعات و قشرهای

یادواره شهدای زرهی و ١٢٢ شهید شهر ابریشم،با حضور سردار حق‌طلب برگزار شد
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر١٣٩۴ یادواره شهدای زرهی و ١٢٢ شهید شهر ابریشم، هم‌زمان با نماز مغرب و عشا با حضور خانواده‌های محترم شهدا، مسئولین لشگری و کشوری، ادارات، سازمان‌ها، پیشکسوتان جهاد و شهادت، ائمه جمعه و جماعات و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع شهر ابریشم برگزار شد.
در این مراسم معنوی از دیکلمه خوانی دختر شهید صادق صالحی و از سخنرانی و روایتگری سرداران پاسدار جعفری، اولین فرمانده زرهی سپاه پاسداران، سردارقضاوی عضو انجمن رزمندگان زرهی، سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس وسردار امینی،فرمانده لشکرهشت نجف اشرف و همچنین از مداحی برادر،حاج آقا روح فروز استفاده گردید
یادواره شهدای زرهی و ١٢٢ شهید شهر ابریشم، بابیان اینکه اگر عنوان جنگ جهانی بخواهد مصداق واقعی پیدا کند، مصداق واقعی آن جنگ ۸ ساله ایران است چراکه بیش از ٣٠ کشور جهان به لحاظ نیروی انسانی در مقابل جمهوری اسلامی قرار داشت و به لحاظ امکانات چه مالی و چه اطلاعاتی، تمام دنیا عراق را پشتیبانی می‌کردند، وی افزود: ماهواره‌ها، واکس‌ها و منافقین داخل کشور نمونه‌هایی از کمک‌های دنیا به حزب بعث عراق بود.
855852
سردار حق‌طلب خاطرنشان کرد که در آن زمان آمریکا در اوج قدرت بود اما امروز هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شده، آمریکا با رکود اقتصادی و سیاسی مواجه است و به لحاظ نظامی نیز شاهد بازداشت تفنگداران متجاوز آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس بودیم که با اقدام بهنگام پاسداران شجاع و باایمان جمهوری اسلامی مواجه شدند.
ایشان در ادامه افزود: امروز ایران پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار دارد به‌طوری‌که می‌توان از تهران ناو هواپیمابر آمریکا را مورد هدف قرار دهد درحالی‌که در دوران جنگ تحمیلی با سلاح‌ها و امکانات جزئی در برابر تهاجم دشمن به دفاع مقدس پرداختیم. امروز آمریکا پیغام می‌دهد گزینه‌هایش روی میز است اما گزینه‌های ما در سوریه، عراق، یمن و در خلیج‌فارس است.
ایشان به رهبری باتدبیر حضرت امام خامنه‌ای و در اختیار داشتن علم هدایت جهان اسلام اشاره نمود و بیان داشت که سیاستمداران آمریکا اذعان داشته‌اند که ساعت‌ها طرح‌ریزی آن‌ها علیه اسلام و مسلمین جهان با سخنرانی‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقش بر آب می‌شود. وی در پایان به وفاداری ملت شریف ایران به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره‌کرده و از بصیرت و هوشیاری ملتی سخن گفت که پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی هنوز یاد شهدا را با حضور پرشور و روحیه انقلابی گرامی می‌دارند.
در پایانمراسم  نیز اهدای لوح یادبود به پدر سردار شهید فتح‌الله ابراهیمی و مادر سردار شهید محمدرضا ابراهیمی و تجلیل از خانواده بزرگوار این دو شهید به‌عنوان نمایندگانی از خانواده شهدای این شهر بود.
 .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc