کد خبر : 12652
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 - 5:48

جمشیدیان هنوز هدیه ای نگرفته است اما مطمئنم در تیم بزرگسالان نخبه آسیا خواهد شد.

مربی تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: مشکلات مالی اخیر مانع کنتیننتال (قاره ای) شدن تیم سپاهان شد و امسال فقط در مسابقات داخلی رکاب می زنیم.      تیم سپاهان در مسابقات قهرمانی لیگ برتر در رشته پیست و کورسی بر سکوی اول ایستاد اما با توجه به اینکه وضعیت مالی این تیم زیاد مناسب

4119278_362

مربی تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: مشکلات مالی اخیر مانع کنتیننتال (قاره ای) شدن تیم سپاهان شد و امسال فقط در مسابقات داخلی رکاب می زنیم.

 

 

 تیم سپاهان در مسابقات قهرمانی لیگ برتر در رشته پیست و کورسی بر سکوی اول ایستاد اما با توجه به اینکه وضعیت مالی این تیم زیاد مناسب نبود نتوانستیم جزو تیم های کنتیننتال باشیم و سال آینده فقط در مسابقات داخلی حضور خواهیم داشت و در تورهای خارجی شرکت نخواهیم کرد.

 

 

وی افزود: رکابزنان پیست و جاده که زیر نظرم در حال فعالیت هستند تمرینات بدنسازی را انجام می دهند تا در لیگ ها آمادگی کافی را داشته باشند.

 

اسماعیلی در ادامه یادآور شد: البته شرکت فولاد سپاهان با افت شدیدی مواجه شده است حتی حقوق برخی از کارمندانش را نداده است.

 

وی در خصوص اینکه تیم سپاهان چند سال جزو تیم های کنتیننتال بوده است یادآور شد: هنگامی که من رکابزن بوده ام در دهه ۷۰ و ۸۰ کنتیننتال بود اما با کارشکنی هایی که در تیم ایجاد شد با مشکل مواجه شد اما پس از آمدن کیوان لیمویی ( رئیس هیأت دوچرخه سواری اصفهان ) مجدد تیم راه اندازی شد و الان هم باقریان ( مدیر تیم ) کمک فراوانی کرده است.

 

وی در خصوص جمشیدیان اظهار کرد: جمشیدیان رکابزن خوبی است و هنگامی که به فلاورجان آمد از او تجلیل کردند البته هنوز هدیه ای نگرفته است اما مطمئنم در تیم بزرگسالان نخبه آسیا خواهد شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc