کد خبر : 12685
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 - 15:39

همزمان با نهمین جلسه ستاد احیاء امر به معروف؛ پنجاهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان برگزار شد

پنجاهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان و نهمین جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، (۱۹ بهمن) به ریاست حجت الاسلام قدوسی، امام جمعه این شهر و اصغر هدایت فرماندار  شهرستان فلاورجان و در حوزه مقاومت بسیج  ایمان شهر برگزار شد. فضل الله صابری، رییس پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان

پنجاهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان و نهمین جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، (۱۹ بهمن) به ریاست حجت الاسلام قدوسی، امام جمعه این شهر و اصغر هدایت فرماندار  شهرستان فلاورجان و در حوزه مقاومت بسیج  ایمان شهر برگزار شد.


فضل الله صابری، رییس پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در این جلسه  ضمن تاکید بر قدرت عظیم مردم ایران گفت:ما باید توده عظیم مردم را به سمت پیشگیری هدایت کنیم.

IMG15141141


وی در شیوع مصرف مواد مخدر نیز گفت: مدیریت شادی جامعه ما اگر درست شود بقیه کارها به سمت  هدف نزدیگ خواهد شد.


صابری در ادامه علل و عوامل  گرایش به سمت مواد مخدر را عنوان کرد و خاطر نشان کرد: عوامل جذب و گرایش مردم جامعه دارا  بودن و یا فقیر بودن نیست، داشتن شغل یا بی شغلی نیست، علت پنجم  اعتیاد، بیکاری است.


در ادامه حجت الاسلام قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و گفت: ما نمی خواهیم نهادی در عرض بقیه نهادها ایجاد کنیم بلکه  می خواهیم کمکی در راستای ستاد احیای شهرستان  و شهر پاک انجام دهیم.


حجت الاسلام قدوسی دومین مورد مصوبه در معاونت ها عنوان کرد و گفت:  راه اندازی اکیپ های بازرسی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر  به تعداد پنج گروه  از هر معاونت  یک گروه  که سرکشی کنند و آموزش ها، آسیب ها و کمبود ها را بیابند و در جلسه  بعدی  مطرح کنند.


قدوسی در ادامه از فعالیت های قبلی  و مصوبات گذشته شورا  و ستاد احیاء یاد کرد و گفت:این گونه فعالیت ها بایستی در شهرستان فلاورجان بصورت شاخص انجام شود.


اصغر هدایت فرماندار شهرستان، حوزه اجتماعی را  حوزه بسیار پیچیده، مختلف و مولفه های آن را گوناگون خواند و گفت:  ریخته شدن قبح گناه استفاده از انواع مواد مخدر و  نوشیدنی های ناسالم، جامعه را به سمتی برده که همه نگران هستیم.


هدایت برخی بی تفاوتی ها را  دلایل به این سمت رفتن خواند و گفت: وقتی مصرف باشد این اتفاقات هم پیش می آید  و در حال حاضر این حوزه حوزه ای نیست که بتوان با آن مقابله کرد.


مریم احمدی  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان نیز در رابظه با موضوع جلسه که راه های پیشگیری  از ابتلاء به مواد مخدر  را عنوان کرد و از رابطین  خانه های بهداشت به عنوان تسهیلگر و کمک کننده در سطح جامعه یاد کرد.

منبع:شبستان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc