کد خبر : 12704
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 - 22:13

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان :به جهت حمایت از وحدت اصولگرایی و تحکیم روابط بین نیروهای ارزشی و اصولگرا، از ادامه انتخابات در حوزه انتخابیه فلاورجان انصراف دادم.

بیژن شمس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت همه مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند ماه و وظیفه شرعی و ملی دانستن این موضوع برای هر شخص، اظهار کرد: شرایط انتخاباتی در سال ۹۴ شرایطی ویژه و

بیژن شمس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت همه مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند ماه و وظیفه شرعی و ملی دانستن این موضوع برای هر شخص، اظهار کرد: شرایط انتخاباتی در سال ۹۴ شرایطی ویژه و خاص بوده و با همه انتخابات گذشته ایران تفاوت‌های زیادی دارد.
وی افزود: با توجه به این که افراد مختلفی با گرایش اصولگرایی برای انتخابات وارد صحنه شدند و همه این افراد باید از یک سبد رای استفاده کنند، طبیعتا با این شرایط این سبد رای بین اصولگرایان تقسیم می‌شود.
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان ضمن اشاره به این که ما نیازمند یک مجلس انقلابی و ولایت‌مدار هستیم، ادامه داد: مجلس ما باید مجلسی ولایت‌مدار و پشتوانه عظیمی برای ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد و تداوم انقلاب، طنین‌ا‌نداز کردن روحیه استکبار ستیری و مبارزه با ظلم و ستم در کشور را دنبال کند.
شمس بیان کرد: تحقق آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاس‌داشت خود شهیدان دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای باید سرلوحه فعالیت‌های همه نامزدهای انتخابات باشد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور فلاورجان ادامه داد: با توجه به این موضوع که باید در جهت تقویت و تحیکم وحدت بین نیروهای ارزشی و اصولگرا و جلوگیری از کثرت و پراکندگی نیروهای انقلابی عمل کنیم، نامزدها باید وظیفه خود را شناخته و به آن عمل کنند، حتی اگر وضعیت خوبی از لحاظ رای‌آوری داشته باشند.
وی با اشاره به انصراف خود از ادامه انتخابات در حوزه انتخابیه فلاورجان، تصریح کرد: با پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب و در نظر گرفتن معیار‌های دینی، رهنمود‌های رهبر انقلاب و حمایت از وحدت اصولگرایی و تحکیم وحدت بین نیروهای ارزشی و اصولگرا از ادامه انتخابات در حوزه انتخابیه فلاورجان انصراف دادم.
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان در پایان ضمن اشاره به صحبت با دیگر نامزدهای انتخابات و متقاعد کردن آن‌ها برای انصراف از ادامه انتخابات، خاطر نشان کرد: در حوزه فلاورجان صحبت‌هایی را برای دیگر نامزدها داشته و روشن‌گری کرده‌ایم و این کار را در همین مسیر ادامه می‌دهیم تا بتوانیم وحدت بیشتری را به وجود آوریم.
منبع: فارس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc