کد خبر : 1273
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 13:23

اهدای ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه شهر کلیشاد و سودرجان

اهدای ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه شهر کلیشاد و سودرجان

اهدای کتابخانه ی شخصی دکتر روح الله کریمی به کتابخانه ی فرهنگ کلیشاد و سودرجان مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ کلیشاد و سودرجان در شهرستان فلاورجان از اهدای کتابخانه‌ی شخصی دکتر روح الله کریمی به این کتابخانه خبر داد. به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ، مجید لکی سهلوانی اظهار داشت:  روح الله کریمی یکی از نخبگان

اهدای کتابخانه ی شخصی دکتر روح الله کریمی به کتابخانه ی فرهنگ کلیشاد و سودرجان

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ کلیشاد و سودرجان در شهرستان فلاورجان از اهدای کتابخانه‌ی شخصی دکتر روح الله کریمی به این کتابخانه خبر داد.

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان ، مجید لکی سهلوانی اظهار داشت:  روح الله کریمی یکی از نخبگان شهر کلیشاد و سودرجان دارای مدرک دکترای فلسفه جدید از دانشگاه تهران است. وی  در حال حاضر در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تهران در حال فعالیت هستند (عضویت در شورای پژوهشی گروه فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک)، از سال ۱۳۹۰ تا کنون )  و طی  رسالت خود در ترویج علم ودانایی، کتابخانه ی غنی و پربار شخصی خود را به کتابخانه ی زادگاه خود شهر کلیشاد و سودرجان اهدا کرده است.

وی ضمن سپاس  و قدردانی از اقدام آقای دکتر کریمی افزود: مجموعه ی اهدایی ایشان پس از طی مراحل اداری  و آماده سازی، بزودی در دسترس اعضا محترم کتابخانه قرار خواهد گرفت.

منبع روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc