کد خبر : 1289
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 11:48

۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی در فلاورجان افتتاح شد

۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی در فلاورجان افتتاح شد

  به گزارش فالنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان روز پنجشنبه اعلام کرد: این پروژه ها با حضور محمد علی طرفه معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار اصفهان و سایر مسئولان شهرستان بهره برداری شد. بر این اساس، طرح مخابراتی واگذاری امکانات و تلفن ثابت با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون

 

به گزارش فالنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان روز پنجشنبه اعلام کرد: این پروژه ها با حضور محمد علی طرفه معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار اصفهان و سایر مسئولان شهرستان بهره برداری شد.

بر این اساس، طرح مخابراتی واگذاری امکانات و تلفن ثابت با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر ابریشم به بهره برداری رسید.
ساختمان اداری بیمه سلامت فلاورجان در زمینی به مساحت ۳۷۸ متر مربع و زیربنای ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح هایی بود که در سفر معاون امور عمرانی استاندار اصفهان به فلاورجان افتتاح شد.
همچنین پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع و زیربنای ۱۰۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد ریال در روستای جوجیل از توابع بخش مرکزی فلاورجان و خانه بهداشت گارماسه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیربنای ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
دو طرح شامل زمین چمن مصنوعی و آبیاری تحت فشار و قطره ای با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز در روستای بوستان از توابع بخش مرکزی فلاورجان، به بهره برداری رسید.
همچنین کلنگ احداث چهار پروژه در پیربکران و شهر کلیشاد و سودرجان نیز با اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به زمین زده شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc