کد خبر : 12935
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 بهمن 1394 - 15:25

پیام تقدیر شهردار از حضور حماسه ساز مردم شهر کلیشادوسودرجان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن

پیام تقدیر شهردار از حضور حماسه ساز مردم شهر کلیشادوسودرجان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن خداوند عز و جل را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر شاهد تجلی حضور و باور ملی و اسلامی ملت غیور ایران اسلامی علی‌الخصوص مردم ولایتمدار شهر در خلق حماسه‌ای عظیم و جاودان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری

پیام تقدیر شهردار از حضور حماسه ساز مردم شهر کلیشادوسودرجان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن
خداوند عز و جل را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر شاهد تجلی حضور و باور ملی و اسلامی ملت غیور ایران اسلامی علی‌الخصوص مردم ولایتمدار شهر در خلق حماسه‌ای عظیم و جاودان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بودیم.
درود بی‌حدواندازه خداوند به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و ولایتمدار و همیشه درصحنه که بار دیگر همگام و هم‌قدم برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری حماسه‌ای دیگر آفریدید.
بی‌تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که نشان از وفاداری به اسلام ناب محمدی و نقش بر آب‌کردن هرگونه توطئه استکبار در اهانت به پیامبر رحمت و برکت و حفظ و حراست از آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این مرزوبوم ثبت کرد.
به فضل الهی، حماسه عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن ، بار دیگر حضور پررنگ و پرمعنای مردم غیور و ولایتمدار با وحدت و بصیرت ، عظمت و شکوه اسلام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و انزجار ملت ایران اسلامی را از استکبار جهانی نشان داد و لرزه بر اندام منحوسشان انداخت.
این حرکت موج‌آفرین در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دگربار شور و شعور ستودنیتان را به رخ جامعه بین‌الملل کشانید، چراکه شما ثابت کردید همچون گذشته در صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله‌العالی) همچون کوهی استوار ایستاده‌اید.
بر خود وظیفه می‌دانم از اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه درصحنه شهر کلیشادوسودرجان جهت حضور در این راهپیمایی عظیم تقدیر نموده و سرافرازی بیش‌ازپیش کشور عزیزمان ایران اسلامی را در سایه‌سار رهبری و ولایت مقام معظم رهبری از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمایم.
علی ساعدی
شهردار و رئیس ستاد فرعی دهه فجر شهر کلیشادوسودرجان
 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc