کد خبر : 12954
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 13:48

برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان

برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان   همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم جشنی به‌منظور بزرگداشت این روز و تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پرستاران، با حضور مسئولین، برگزار شد. به مناسبت خجسته میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، در تاریخ ۹۴/۱۱/۲۵ مراسم جشنی

برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان
 
همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم جشنی به‌منظور بزرگداشت این روز و تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پرستاران، با حضور مسئولین، برگزار شد.
به مناسبت خجسته میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار،
در تاریخ ۹۴/۱۱/۲۵ مراسم جشنی به‌منظور بزرگداشت این روز و تقدیر  از زحمات شبانه‌روزی پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت ودرمان فلاورجان در سالن اجتماعات بیمارستان برگزار شد
ریاست محترم بیمارستان آقای دکتر ابراهیمیان و مدیریت محترم بیمارستان آقای دکتر محمدی  و  آقای حاجی بنده مدیر روابط عمومی مرکز به‌اتفاق آقای دکتر صالحی ریاست محترم شبکه بهداشت ودرمان فلاورجان ضمن قدردانی از زحمات پرستاران، با اهدای گل و  هدیه به پرستاران نمونه این مرکز ، روز پرستار را به این عزیزان تبریک و تهنیت گفتند.
IMG_1531 copy_2 - Copy IMG_1532_1 - Copy IMG_1544_1 - Copy IMG_1547_1 - Copy
به همین مناسبت مراسم تقدیر  از کارکنان بازنشسته این مرکز آقایان حاج حسین وکیلی و  آقای علی کریمی برگزار شد و ضمن اهداء هدیه و یادبود از طرف مسئولین و همکاران , از زحمات ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc