کد خبر : 12965
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 14:10

سومین جلسه هماهنگی روز شهرستان فلاورجان با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام‌جمعه پیربکران برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی روز شهرستان فلاورجان با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه ی پیربکران برگزار شد. روز پنجم اسفند ماه که مصادف با تشییع پیکر ۱۴۶ شهید گلگون کفن این شهرستان است به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان انتخاب شد. در این جلسه با اشاره به روز حماسه و ایثار شهرستان

دومین جلسه هماهنگی روز شهرستان فلاورجان با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه ی پیربکران برگزار شد.
روز پنجم اسفند ماه که مصادف با تشییع پیکر ۱۴۶ شهید گلگون کفن این شهرستان است به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان انتخاب شد.
در این جلسه با اشاره به روز حماسه و ایثار شهرستان بر اساس ابلاغیه ای از طرف استانداری اصفهان به شهرستان صورت گرفته مسئولان هرکدام از شهرستان ها می بایست یک روز را به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان معرفی کنند. افزود در جلسات متعددی که در کارگروه های مختلف و با حضور مسئولین شهرستان و افراد صاحب نظر در دفاع مقدس شهرستان برگزار شد، نتیجه این شد که روز ۵ اسفند مصادف با تشییع پیکر ۱۴۶ شهید گلگون کفن شهرستان فلاورجان بود را به عنوان روز حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان معرفی نماید.
مسئول روابط عمومی ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در این چلسه ضمن تشریح حماسه ی مردم فلاورجان در این روز بزرگ یادآور شد در چنین روزی دلاورمردان شهرستان فلاورجان با رشادت های خود در عملیات خیبر حماسه ی بزرگی را خلق کرده و ۱۴۶شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلام نمود.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc