کد خبر : 1300
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهریور 1394 - 17:48

همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی ویژه خانواده ها و کودکان برگزار شد

همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی ویژه خانواده ها و کودکان برگزار شد

همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی ویژه خانواده ها و کودکان برگزار شد به گزارش روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان فرهنگسرای شهرداری با هدف توسعه و گسترش ورزش در سطح عموم به عنوان سبک زندگی، دست یابی به جامعه سالم و با نشاط، کاهش بیماری ها و ناهنجاری ها در اجتماع، پر کردن اوقات فراغت با

همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی ویژه خانواده ها و کودکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان فرهنگسرای شهرداری با هدف توسعه و گسترش ورزش در سطح عموم به عنوان سبک زندگی، دست یابی به جامعه سالم و با نشاط، کاهش بیماری ها و ناهنجاری ها در اجتماع، پر کردن اوقات فراغت با هدف آشنایی و توانمند سازی کودکان در زمینه حفظ طبیعت و ارتباط کودک با محیط زیست و فراهم آوردن فرصت و مشارکت دادن والدین به همراه کودکان در زمینه فعالیت های ورزشی صبح جمعه مورخ ۱۳شهریورهمایش پیاده روی خانوادگی برگزار نمود .

 شایان ذکر است دراین همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی  برنامه ویژه برای کودکان  به منظور آشنایی کودکان با مقوله محیط زیست و لزوم حفظ این میراث بزرگ و گران قدر نیز برنامه ریزی شده بود . که تعدادی از کودکان این فرهنگسرا  نیز بصورت نمادین با حمل پلاکارتها و بادکنهای «ما طبیعت را دوست داریم» در این همایش شرکت کردند .
لازم به ذکراست این همایش پیاده روی با استقبال پرشور خانواده ها و کودکان در پارک ساحلی شهر  بچه‌های زیادی را در مسیر ورزش  و حفاظت از محیط زیست سوق داد.




 


 

 
 

 

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc