کد خبر : 13102
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 16:46

بهره‌برداری از محور روستایی خوانسارک – پلارت/ احداث پل طاد در شهرستان فلاورجان

Iمحور خوانسارک – پلارت در استان اصفهان به عنوان یکی از محورهای روستایی شهرستان فلاورجان ارتباط بین روستاهای منطقه را با شهر پیربکران بصورت ایمن وروان برقرار می کند. حمیدرضا امیرخانی مدیرساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این خصوص گفت: عملیات آسفالت گرم این محور به منظور تسهیل در

Iمحور خوانسارک – پلارت در استان اصفهان به عنوان یکی از محورهای روستایی شهرستان فلاورجان ارتباط بین روستاهای منطقه را با شهر پیربکران بصورت ایمن وروان برقرار می کند.

حمیدرضا امیرخانی مدیرساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این خصوص گفت: عملیات آسفالت گرم این محور به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در دستور کار قرار داشت که بمناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود: با احداث این محور دو پیچ خطرناک و حادثه ساز در محور قدیم و عبور از زیرگذر پل راه آهن که باعث بروز مشکلاتی در فصل سرما و بارندگی می شده حذف شده است.
وی با اشاره به مشخصات این پروژه گفت: روکش آسفالت گرم این محور روستایی به طول ۲ کیلومتر و عرض ۷/۴۰ متر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰ میلیون ریال انجام شده که روستای خوانسارک و پلارت را در شهرستان فلاورجان به شهر پیربکران متصل می کند.
امیرخانی پروژه احداث پل طاد را نیز یکی از مهمترین پروژه های این شهرستان  دانست و در ادامه بیان داشت: این پل با دهانه ۲۲ متری و عرض ۱۳متر با هدف ارتباط و تردد ایمن وروان جهت هدایت ترافیک وسایل عبوری از محور چهارخطه سیمان سپاهان به روستای طاد و تعدادی از روستاهای منطقه اجرا شده که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی اذعان داشت: اعتبار هزینه شده جهت احداث پل ۳۰۰۰ میلیون ریال بوده که جهت اجرا و ساخت راههای دسترسی به پل اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.
سعید خدابخشی رییس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی نیز در تکمیل مشخصات فنی این دو پروژه گفت: پروژه آسفالت محور خوانسارک – پلارت با حجم خاکریزی ۲۲۵۰ مترمکعب و حجم آسفالت ۱۵۵۰ تن به بهره برداری رسیده و پروژه پل طاد با ۵۰۰ متر مکعب بتن ریزی و ۵۸ تن آرماتوربندی احداث شده که در صورت تامین اعتبار لازم جهت ساخت راههای دسترسی به بهره برداری خواهد رسید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc