کد خبر : 13107
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 8:14

خلیج فارس فلاورجان به مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور در فصل ۹۶-۹۵ راه یافت

خلیج فارس فلاورجان به مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور در فصل ۹۶-۹۵ راه یافت مسابقات فوتسال بانوان دسته سوم کشور که از روز ۲۴ بهمن ماه به میزبانی کنگان و تیم فجر شهرداری این شهر آغاز شد، عصر دیروز به پایان رسید. چهار تیم اول این مسابقات، جواز صعود به مسابقات فوتسال بانوان فصل

خلیج فارس فلاورجان به مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور در فصل ۹۶-۹۵ راه یافت
مسابقات فوتسال بانوان دسته سوم کشور که از روز ۲۴ بهمن ماه به میزبانی کنگان و تیم فجر شهرداری این شهر آغاز شد، عصر دیروز به پایان رسید.
چهار تیم اول این مسابقات، جواز صعود به مسابقات فوتسال بانوان فصل ۹۶-۹۵ دسته دوم کشور را گرفتند
مقام اول این مسابقات را متین فرخ شهر از استان چهار محال و بختیاری کسب کرد، تیم دوم، بیست کرج و تیم سوم فجر شهرداری کنگان و مقام چهارم را خلیج فارس فلاورجان اصفهان به دست آوردند
تیم فجر شهرداری کنگان به عنوان میزبان رقابت ها از ساعت ۱۱ دیروز صبح در مصاف با تیم  خلیج فارس  شهرستان فلاورجان   با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید و توانست به مقام سومی این رقابت ها دست یابد.
از ساعت ۱۳ دیروز نیز دو تیم متین فرخ شهر از استان چهار محال و بختیاری و بیست کرج در مقابل هم صف آرایی کردند که این تیم متین فرخ شهر بود که با حساب ۴ بر ۱ به پیروزی رسید و قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
چهار تیم نخست این رقابت ها به مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور در فصل ۹۶-۹۵ راه یافتند.
اختتامیه این رقابت ها  بعد از ظهر  یک شنبه۱۲/۲ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، نماینده فدراسیون فوتبال کشور، فرماندار شهرستان کنگان و سایر مقامات محلی و رسانه ها برگزار شد.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc