کد خبر : 1315
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 14:19

نجمه کمالی دارنده طلای مسابقات جهانی بدمینتون: بدمینتون مختص یک گروه سنی خاص نیست

نجمه کمالی دارنده طلای مسابقات جهانی بدمینتون:  بدمینتون مختص یک گروه سنی خاص نیست

نجمه کمالی دارنده طلای مسابقات جهانی بدمینتون: بدمینتون مختص یک گروه سنی خاص نیست اصفهان- ایرنا- بانوی ملی پوش بدمینتون پیوند اعضا اعزامی به مسابقات جهانی آرژانتین و دارنده نشان طلای این رقابت ها گفت: بدمینتون ورزشی مفرح و مردمی است که به گروه سنی خاصی اختصاص ندارد. بدمینتون مختص یک گروه سنی خاص نیستنجمه

نجمه کمالی دارنده طلای مسابقات جهانی بدمینتون: بدمینتون مختص یک گروه سنی خاص نیست

اصفهان- ایرنا- بانوی ملی پوش بدمینتون پیوند اعضا اعزامی به مسابقات جهانی آرژانتین و دارنده نشان طلای این رقابت ها گفت: بدمینتون ورزشی مفرح و مردمی است که به گروه سنی خاصی اختصاص ندارد.

بدمینتون مختص یک گروه سنی خاص نیست
نجمه کمالی که دو روز قبل از مسابقات جهانی آرژانتین به میهن بازگشته است روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه مندان این رشته ورزشی امروزه در گروه های سنی ۱۳ تا ۲۹، ۳۰تا ۳۹ و ۵۰ تا۵۵ سال به رقابت در سطوح مختلف می پردازند.
دارنده مدال طلای دوبل و نقره انفرادی مسابقات جهانی آمریکای جنوبی و آرژانتین اظهار کرد: این ورزش از رشته های تفریحی بشمار می رود که البته در بخش حرفه ای و قهرمانی شرایط و سختی های خودش را دارد.
کمالی افزود: در ابتدای کار در شهر  زازران فلاورجان به تنهایی یا با همسرم کار می کردم و بعد از تمرینات مختلف و سخت این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کردم.
وی با اشاره به تمرینات همه روزه و با برنامه خود در این رشته ورزشی تصریح کرد: استان اصفهان از استان های خوب و دارای مربی و باشگاه مناسب در کشورمان است.
این بانوی ۳۰ ساله بدمینتون باز که خود پنج سالی است در این رشته کار می کند ادامه داد: در همین فاصله محدود به تیم ملی کشورمان راه یافتم و تا امروز عناوین و مدال های مختلفی کسب کرده ام.
کمالی با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها ۴۴ کشور حضور داشتند اضافه کرد: از اصفهان ۹ ورزشکار مرد و زن حضور داشتند و ۱۳ نشان برتر را از آن خود کردند.
وی گفت: ۵۷ ورزشکار در رشته هایی مثل شنا، دومیدانی، تنیس و بدمینتون حضور داشتند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc