کد خبر : 13157
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 10:22

سند چشم انداز کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شهرستان فلاورجان تنظیم شد

سند چشم انداز کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شهرستان فلاورجان تنظیم شد رییس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان،  در آیین رونمایی از سند چشم انداز سه ساله کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شهرستان فلاورجان گفت: با توجه به اینکه تنها دستگاه متولی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در کشور، سازمان بهزیستی است و یکی

سند چشم انداز کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شهرستان فلاورجان تنظیم شد
رییس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان،  در آیین رونمایی از سند چشم انداز سه ساله کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شهرستان فلاورجان گفت: با توجه به اینکه تنها دستگاه متولی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در کشور، سازمان بهزیستی است و یکی از شاخه های  اصلی آن با همین عنوان می باشد، کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد به اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان واگذار شده است.
 
رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان گفت: در این کمیته که کارشناسان ۲۱ دستگاه شهرستان فلاورجان که برنامه هایی در حوزه های اجتماعی دارند، عضو هستند و ماهیت این کمیته فعالیت کارشناسی است و وظیفه اصلی آن تهیه خوراک علمی پژوهشی برای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فلاورجان در حوزه پیشگیری می باشد.
 
بهرامی با اشاره به اینکه این کارشناسان متخصص به صورت ثابت می باشند، گفت: کارشناسان کمیه با جمع آوری اطلاعات شهرستان در زمینه پیشگیری برنامه ریزی می کنند و پیشنهادات خود را به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت تایید، تصویب و اجرا ارسال می کنند.
 
وی از انعقاد تفاهم نامه ۱۶  ماده ای با دشتگا های اداری شهرستان خبر داد و گفت: بر این اساس دستگاه ها موظف به اجرای بند های آن از قبیل فعالیت در زمینه تاب آوری و فرزندپروری هستند و شورای هماهنگی می بایست بر آن نظارت داشته باشد.
 
رییس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان مهمترین برنامه اجرای سند چشم انداز سه ساله با همکاری ۳۱ دستگاه عنوان کرد و ادامه داد:این سند شامل ۱۵ قسمت برنامه  از قبیل تامین بودجه ارزیابی سطح اعتیاد تا تشکیل گروهای محلی و تیم ارزیاب برنامه ها  است.
 
وی افزود: در این سند وظایف هر دستگاه مشخص شده و دستگاه ها می دانند که چه برنامه هایی در مدت یک سال در راستای تحقق اهداف سند باید انجام دهند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc