کد خبر : 13225
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اسفند 1394 - 17:25

امام جمعه شهر پیربکران درمراسم روز شهرستان :هر رأی افراد واجد شرایط، تیری است به قلب دشمنان اسلام

امام جمعه شهر پیربکران درمراسم روز شهرستان  :هر رأی افراد واجد شرایط، تیری است به قلب دشمنان اسلام حجت الاسلام کیانی امام جمعه محترم پیربکران در مراسم روز شهرستان ضمن خیرمقدم گویی به حضار محترم جلسه، سخنان خود را با تفسیری از آیه شریفه ” و لا تحسبنّ الذّین قتلوا   فی سبیل اللّه أمواتا

امام جمعه شهر پیربکران درمراسم روز شهرستان  :هر رأی افراد واجد شرایط، تیری است به قلب دشمنان اسلام
DSC01291
حجت الاسلام کیانی امام جمعه محترم پیربکران در مراسم روز شهرستان ضمن خیرمقدم گویی به حضار محترم جلسه، سخنان خود را با تفسیری از آیه شریفه ” و لا تحسبنّ الذّین قتلوا   فی سبیل اللّه أمواتا   بل احیاء عند ربّهم یرزقون”  آغاز نمود و عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. وی گفت: ملت ایران در آستانه امتحان بزرگی است و قرار است نفس تازه ای در روح مدیریتی کشور دمیده شود. انسان در هر برهه ای از زمان یک وظیفه ای دارد، یک روز در مقابل دشمنان باید دست به تفنگ شویم که شهدا این وظیفه و تکلیف را انجام دادند، گاهی هم انجام وظیفه، جنگ سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است، هفتم اسفند روز جنگ اقتصادی و سیاسی ایران در برابر دشمن است. ایشان با اشاره به وظیفه بسیار سنگین ملت شریف ایران در انتخاب اصلح ترین نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: هر یک رأی افراد واجد شرایط، تیری است به قلب دشمنان اسلام و حضور در انتخابات برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.
مراسم پنجم اسفندماه سالروز شهادت ۱۴۵ شهید در عملیات خیبر، روز حماسه و ایثار شهرستان با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان جهاد و شهادت، جانبازان، آزادگان دوران دفاع مقدس، مسئولین محترم شهرستان و قشرهای مختلف مردم ولایت مدار، روز چهارشنبه  پنجم اسفد در مصلی نماز جمعه پیربکران برگزار شد..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc