کد خبر : 1326
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 5:29

فرماندار فلاورجان: با حل مشکلات مردم، زمینه تحقق شعار سال فراهم می شود

فرماندار فلاورجان: با حل مشکلات مردم، زمینه تحقق شعار سال فراهم می شود

فرماندار فلاورجان: با حل مشکلات مردم، زمینه تحقق شعار سال فراهم می شود به گزارش ایرنا، اصغر هدایت روز یکشنبه در افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: باید شرایط را برای حضور مردم در

فرماندار فلاورجان: با حل مشکلات مردم، زمینه تحقق شعار سال فراهم می شود

به گزارش ایرنا، اصغر هدایت روز یکشنبه در افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: باید شرایط را برای حضور مردم در دو انتخابات سرنوشت ساز سال جاری مهیا کنیم

اصغر هدایت روز یکشنبه در افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیجی کشور در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: باید شرایط را برای حضور مردم در دو انتخابات سرنوشت ساز سال جاری مهیا کنیم.
وی گفت: باید در راستای رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، اقدام و تلاش خود را برای پیشرفت علمی و اقتصادی کشور به کار گیریم.
فرماندار فلاورجان ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان کشور در همه زمینه ها بیش از پیش فراهم شود.
وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان فلاورجان افزود: این شهرستان با بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی و ۱۳ هزار ایثارگر به عنوان یکی از شهرستانهای ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان مطرح است.
جشنواره فرهنگی، ورزشی خواهران بسیجی با حضور بانوان بسیجی از ۳۲ استان کشور، در سه رشته تکواندو، پینگ پُنگ و آمادگی جسمانی به مدت سه روز در اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم اصفهان برگزار می شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc