کد خبر : 13273
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 - 15:08

حضور پرشور مردم فلاورجان پای صندوق‌های رأی/ ۱۳۱شعبه آرا مردم را جمع‌آوری می‌کنند

حضور پرشور مردم فلاورجان پای صندوق‌های رأی/ ۱۳۱شعبه آرا مردم را جمع آوری می کند امروز(۷اسفند) مردم همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان با حضور خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر به نمایش خواهند گذاشت. حضور گسترده مردم در روز ۷ اسفند بیانگر پایبندی آنها به انقلاب و نظام و آرمان‌ها و ارزش‌های والای آن است

حضور پرشور مردم فلاورجان پای صندوق‌های رأی/ ۱۳۱شعبه آرا مردم را جمع آوری می کند
امروز(۷اسفند) مردم همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان با حضور خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر به نمایش خواهند گذاشت.
حضور گسترده مردم در روز ۷ اسفند بیانگر پایبندی آنها به انقلاب و نظام و آرمان‌ها و ارزش‌های والای آن است که نشان دهند هیچگاه و در هیچ شرایطی از آرمان‌ها و ارزش‌ها و اعتقادات خود دست برنخواهند داشت.
IMG_20160226_143847
مردم شهرستان فلاورجان همانند انتخابات سال‌های گذشته از نخستین ساعات رای گیری با نشاط و سرشار از امید در پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.
جوانان، میانسالان، بزرگان، زن و مرد در این حماسه بزرگ حاضر هستند
مردم ولایی وشهیدپرورفلاورجان.قهدریجان،پیربکران.ایمانشهر،بهاران،ابریشم،زازران،کلیشادوسودرجان با حضور پرشور در شعب اخذ رأی همچون گذشته همدلی و هم‌زبانی خود را در کور کردن چشم دشمنان نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
مردم شهید پرور شهرستان فلاورجان برای تعیین تنها نماینده خود در مجلس شورای اسلامی و ۵ نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان به۱۳۱ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده مراجعه می‌کنند
۷۲شعبه اخذرای مربوط به بخش مرکزی شهرستان و۳۵شعبه اخذ رای مربوط به بخش پیربکران و۲۴شعبه اخذ رای مربوط به بخش قهدریجان پیش بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc