کد خبر : 13543
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 - 20:20

نماینده مردم فلاورجان در مجلس: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت بدهی بیمارستان «شفا» نیاز است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت بدهی بیمارستان «شفا» نیاز است نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید تجهیزات به روز برای بیمارستان شفا کلیشاد و سودرجان گفت: پرداخت بدهی این بیمارستان در بخش تجهیزات نیازمند ۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.   به گزارش خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:
۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت بدهی بیمارستان «شفا» نیاز است
IMG_20160304_124403
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید تجهیزات به روز برای بیمارستان شفا کلیشاد و سودرجان گفت: پرداخت بدهی این بیمارستان در بخش تجهیزات نیازمند ۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از فلاورجان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان تخصصی شفا کلیشاد و سودرجان با تقدیر از همه دست‌اندرکاران احداث و تجهیز این بیمارستان اظهار داشت: در مراکز درمانی شهرستان فلاورجان و در این بیمارستان دستگاه‌های سونوگرافی و سایر دستگاه‌های پزشکی وجود دارد اما کادر درمانی متخصص کم‌تر جذب شده است بنابراین لازم است تا در جهت جذب کادر درمانی متخصص اقدام شود.
وی افزود: بیمارستان شفای کلیشاد به خوبی تجهیز شده است اما برای پرداخت بدهی تجهیز بیمارستان نیازمند ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم از سوی دیگر این بیمارستان نیاز به دستگاه سی. تی اسکن دارد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بخش آی. سی. یو بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان نیازمند ۵ میلیارد ریال اعتبار است تا خیران فلاورجانی بتوانند تجهیزات مورد نظر را برای این بخش خریداری کنند.
وی گفت: بخش آی. سی. یو بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان و شفا کلیشاد و سودرجان به واسطه نزدیکی به شهر اصفهان می‌تواند به بیماران شهرهای هم‌جوار به ویژه شهر اصفهان خدمت‌رسانی کند.
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی بیان کرد: خرید ۲ دستگاه آمبولانس برای بیمارستان شفا و تخصصی شدن تعدادی از بخش‌های آن از جمله نیازهای این بیمارستان به شمار می‌رود تا بتواند با کیفیت بیشتری به خدمت‌رسانی به مردم بپردازد
منبع :تسنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc