کد خبر : 1359
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 13:02

همزمان با عید قربان انجام می‌شود؛ فعالیت ۵ اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی در شهرستان فلاورجان

همزمان با عید قربان انجام می‌شود؛  فعالیت ۵ اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی در شهرستان فلاورجان

همزمان با عید قربان انجام می‌شود:فعالیت ۵ اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی در شهرستان فلاورجان به گزارش فالنا  ، دکتر سید اکبر حسینی با بیان اینکه هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نظارت بر ذبح شرعی دام در روز عید سعید قربان در شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: اکیپ‌های نظارتی از ساعات اولیه روز عید برای

همزمان با عید قربان انجام می‌شود:فعالیت ۵ اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی در شهرستان فلاورجان

به گزارش فالنا  ، دکتر سید اکبر حسینی با بیان اینکه هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نظارت بر ذبح شرعی دام در روز عید سعید قربان در شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: اکیپ‌های نظارتی از ساعات اولیه روز عید برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند.

وی از نظارت ۵ اکیپ دامپزشکی شهرستان فلاورجان شامل ۴ اکیپ ثابت در کشتارگاه و محل شبکه دامپزشکی و یک اکیپ سیار در شهرستان همزمان با عید سعید قربان خبر داد.

رئیس شبکه دامپزشکی فلاورجان بیان کرد: اکیپ‌های شبکه دامپزشکی شهرستان شامل ۲ نفر دامپزشک ۶ نفر کارشناس و سه روحانی هستند که برای نظارت بر وضعیت و ذبح شرعی دام‌ها، در تیم‌های نظارتی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: شهروندان برای اطمینان از سلامت دام، حتماً از نظر بهداشتی دام خود را به تایید بازرسان دامپزشکی رسانده و همکاری لازم را با تیم‌های سیار داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه ذبح بهداشتی دام با نظارت شبکه دامپزشکی به صورت بنر در سطح شهرستان اطلاع‌رسانی شده است افزود: همشهریان می‌توانند موارد مشکوک کشتار غیربهداشتی دام را به شبکه دامپزشکی فلاورجان اطلاع دهند.

وی از همشهریان خواست تا حد امکان در راستای جلوگیری از انتشار بیماری‌ها و آلودگی‌های محیطی ذبح دام‌های خود را در کشتارگاه انجام دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی فلاورجان خاطرنشان کرد: در روز عید سعید قربان، شماره تماس ۳۷۴۲۱۰۸۸ یا کد چهارقمی ۱۵۱۲ آماده پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و درخواست‌های شهروندان است.

 منبع:قدس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc