کد خبر : 13655
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 10:21

نشست خبری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان در رابطه با فعالیت های درمانی و پیشگیری از اعتیاد

نشست خبری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان نشستخبری جناب آقای دکتر صالحی (۱۸  اسفند )  در رابطه با فعالیت های  درمانی و پیشگیری از اعتیاد در دفتر ایشان با حضور معاون درمان دکتر عباس قاری و اصحاب رسانه برگزار شد. ،دکتر پژمان صالحی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان  در نشست پیشگیری و

نشست خبری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان
نشستخبری جناب آقای دکتر صالحی (۱۸  اسفند )  در رابطه با فعالیت های  درمانی و پیشگیری از اعتیاد در دفتر ایشان با حضور معاون درمان دکتر عباس قاری و اصحاب رسانه برگزار شد.
،دکتر پژمان صالحی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان  در نشست پیشگیری و درمان اعتیاد اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان ۲۰ تا ۲۵ درصد در زمینه درمان بیماری اعتیاد و سلامت مردم فلاورجان سهم دارد که توانسته به نحو مطلوبی در سطح استان و کشور این سهم را به اجرا در آورد.
وی افزود: اداره بهداشت و درمان فلاورجان سند چشم‌اندازی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد طراحی کرده و در راستای آن با ادارات و افراد صاحب‌نظر در این زمینه همکاری داشته است که با انجام ۵ جلسه و تصویب ۲۶ مصوبه، بازدید از ۲۴ مراکز درمان با دز نگهدارنده متادون، ۳۰ مورد بازدید گروهی از کمپ‌های ترک اعتیاد و به کارگیری کارشناسان ارشد رشته روانشناسی برای زوج‌های جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان قدم بزرگی برداشته‌اند.
 
photo_2016-03-08_10-15-25 photo_2016-03-08_10-15-35
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان در ادامه اظهار داشت: در سطح شهرستان فلاورجان ۱۶ موسسه درمان خصوصی، یک موسسه درمان دولتی و ۶ کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که در همه آن‌ها بدون استفاده از داروی متادون اقدام به ترک اعتیاد می‌کنند.
صالحی در پایان گفت: یک مرکز سلامت در شهر قهدریجان احداث شده که در کل کشور این تتها مرکز سلامت است که در زمینه بیماریابی فعال، نمونه‌گیری‌ها، آزمایشات و غیره فعالیت مطلوب دارد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc