کد خبر : 13686
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 8:50

منطقه پیربکران رتبه یازدهم را در در مسابقات فرهنگی هنری سطح استان کسب نمود

منطقه پیربکران رتبه یازدهم را در  در مسابقات فرهنگی هنری سطح استان کسب نمود در این دوره از مسابقات با ثبت نام ۳۳ درصد از دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری، منطقه پیربکران رتبه یازدهم را در سطح استان کسب نمود. با تحویل آثار برتر و معرفی دانش آموزان برتر به استان داوری مسابقات فرهنگی

منطقه پیربکران رتبه یازدهم را در  در مسابقات فرهنگی هنری سطح استان کسب نمود
new
در این دوره از مسابقات با ثبت نام ۳۳ درصد از دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری، منطقه پیربکران رتبه یازدهم را در سطح استان کسب نمود.
با تحویل آثار برتر و معرفی دانش آموزان برتر به استان داوری مسابقات فرهنگی هنری در سال ۹۴ در سطح منطقه به اتمام رسید. در این دوره از مسابقات با ثبت نام ۳۳ درصد از دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری، منطقه پیربکران رتبه یازدهم را در سطح استان کسب نمود.در این مسابقات تعداد ۲۵۵۰ نفر از دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی و ۱۱۲۰ نفر در مرحله منطقه ای به رقابت پرداختند که از این تعداد دانش آموز ۱۹۵ نفر موفق به کسب رتبه اول در منطقه شدند و از این تعداد ۱۵۲ نفر به استان معرفی شدند. لازم به ذکر است در این مسابقات تعداد ۲۷۰ اثر مربوط به هنرهای دستی و تجسمی، ۴۵ اثر مربوط به فضای مجازی و ۲۰ اثر مربوط به رشته ادبی بوده است. آمار دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات سرود ۵۵۰ نفر، نمایش ۷۵ نفر و کتابخوانی ۱۵۵ نفر بوده است..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc